Alleen het verdubbelen. Dat weet ik bijna wel zeker. Dat 3 maanden meenemen heeft niets met het thuisabonnement te maken.
Wat betaald u voor de mobiele Telfort abonnement per maand?
Die 18GB is natuurlijk een theoretisch verhaal, dan zou je nooit internetten via je mobiel @Telfort12345 en heeft het dus geen zin om een mobiel abo voor internet te hebben.
@Nick83
Op dit moment € 21.22 per maand.
Die 18GB is natuurlijk een theoretisch verhaal, dan zou je nooit internetten via je mobiel @Telfort12345 en heeft het dus geen zin om een mobiel abo voor internet te hebben.
@JanD
Vandaar dat ik ook aangeef dat ik maximaal 36GB kan hebben. Niet dat ik dat altijd heb.
Niet geheel theoretisch overigens. Ik heb elke maand weer opnieuw 12GB. Aangezien ik dit nooit opmaak en bij de nieuwe maand weer opnieuw 12GB krijg, waarbij de 3e maand daarvoor wegvalt, begin ik elke maand op 36GB.
U kunt aan het begin van de maand alleen 36 GB hebben als u de 2 maanden daarvoor niets gebruikt heeft.
@Nick83
Op dit moment € 21.22 per maand.
Zonder thuis abonnement heeft u voor € 19,50 een abonnement van 12 GB. Bij Simyo zelfs 20 GB voor € 14,50.
Als u het thuis abonnement stop zet, dan loont het toch heel erg om even om u heen te kijken voor het mobiele abonnement.
U kunt aan het begin van de maand alleen 36 GB hebben als u de 2 maanden daarvoor niets gebruikt heeft.
Dat is dus niet juist.
Telkens vervalt de maand die het verst in het verleden ligt en uit die maand wordt ook als eerste de data gebruikt.
Ik heb dus nu in september tot nu toe 7 GB gebruikt. Dat wordt gehaald uit het data mandje van juli.
Stel in oktober krijg in nieuwe data. Dan vervalt de data van juli.
Dan heb ik 12 GB uit augustus, 12 GB uit september en 12 GB uit oktober.
Maar goed, dat was verder niet de vraag die ik stelde.
In ieder geval bedankt voor het antwoord dat alleen het verdubbelen vervalt.
Reactie ingetrokken, fout antwoord.
Hier maak je dus een denkfout @Telfort12345 , de 3 maanden zijn de huidige maand, september dus, plus de 2 vorige maanden, juli en augustus.
CC @Nick83
Nee, het klopt wat @Telfort12345 schrijft, in september maakt hij de data uit juli op dus in oktober heeft hij de volledige data van oktober, september en augustus (2 * 3 * 6GB = 36GB).
Mijn moeder heeft ook nog zo'n oud TFT abonnement en begint ook altijd met exact 12GB (2 * 3 * 2GB) als de nieuwe periode ingaat omdat ze nooit meer dan de data opmaakt van 1 maand.
Bij elkaar (TFT mobiel en TFT internet thuis) is het voor haar vanwege de extra kortingen nog steeds net iets goedkoper dan overgaan op een nieuw abonnement.
Reactie ingetrokken, fout antwoord.
@GeSp je hebt helemaal gelijk, ik las eerst juni i.p.v. juli, nieuwe bril nodig, ben al op leeftijd
Ik weet precies hoe het werkt, ben ook bij Telfort begonnen met die voorwaarden.
Sorry voor de verwarring @Telfort12345
Hallo @Telfort12345, om het nog even te bevestigen de verdubbeling van de data bundel is het enige dat komt te vervallen.