Skip to main content

Geachte Meneer / Mevrouw,

Heb net mijn simkaart geactiveerd van KPN.

Als ik nu via de applicatie mijnkpn kijk, dan worden mijn uiteindelijke kosten per maand 22,50 zonder de kortingen ?

Graag zou ik willen weten wat ik straks ga betalen per maand inclusief de kortingen ?

Dan weet ik namelijk zeker wat ik ga betalen per maand.

Hi @Jeroen.lous, welkom op het forum!

In MijnKPN worden de normale abonnementsprijzen benoemd zonder eventuele kortingen, waarvan ik snap dat dat wat onduidelijk kan zijn :wink:

Je hebt bij het afsluiten van je abonnement een contract ontvangen, daar staat de abonnementsprijs op vermeld en eventuele extra kortingen, dit bedrag zie je staan achter ’Totaal per maand’. Hierbij is KPN Hussel korting die je krijgt door je mobiele abonnement te combineren met een abonnement voor thuis nog niet meegenomen. Als je jouw abonnement straks inderdaad gaat combineren, zal die korting er nog weer extra van af gaan. Om hoeveel korting dat gaat, zie je terug op je bestelbevestiging!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hallo Maja, bedankt voor je reactie. Straks combineer ik mij mobiele abonnement van KPN met Telfort internet,tv en vaste telefoon. Heb ik ik dan wel of geen recht op deze hussel korting van 5 euro ?


Als je een abonnement voor thuis van Telfort combineert met KPN Hussel mobiel, krijg je inderdaad deze korting :slight_smile:  Je kunt je hier voor aanmelden via de Telfort Compleet pagina!


Reeds aangemeld, bedankt voor de reactie 👍


Ah super, graag gedaan! Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement :relaxed: