Skip to main content
Beantwoord

Wederom geen ontvangst iPhone 11

• February 7, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Weer hetzelfde probleem als vorig jaar augustus en september. Vaker geen ontvangst dan wel, tijdens telefoongesprekken is de verbinding ineens weg, heel vaak onbereikbaar. Buiten wifi om slechte internetverbinding. 
Ik moet bereikbaar zijn maar KPN maakt dit nu wel heel moeilijk. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Conny B en welkom bij de KPN Community! Niet handig dat je slecht bereikbaar bent, dus goed dat je je vraag hier stelt.

Als je verbindingsproblemen met je toestel hebt, dan kun je het beste een belafspraak met ons maken. Mijn collega kan dan alles met je doorlopen en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden.
Mocht bellen door de verbindingsproblemen lastig zijn, dan kun je ons ook een bericht sturen via Facebook of X.
Stuur gelijk je gegevens mee (telefoonnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN) en dan kunnen mijn collega's daar je hier verder mee helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 8, 2025

Hi ​@Conny B en welkom bij de KPN Community! Niet handig dat je slecht bereikbaar bent, dus goed dat je je vraag hier stelt.

Als je verbindingsproblemen met je toestel hebt, dan kun je het beste een belafspraak met ons maken. Mijn collega kan dan alles met je doorlopen en hopelijk is de oplossing dan snel gevonden.
Mocht bellen door de verbindingsproblemen lastig zijn, dan kun je ons ook een bericht sturen via Facebook of X.
Stuur gelijk je gegevens mee (telefoonnummer, postcode + huisnummer, naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN) en dan kunnen mijn collega's daar je hier verder mee helpen!