Skip to main content

Gisteren werkte de bundels niet alleen toevallig bij unlimited vandaag maar vroeg extra bundels aangemaakt. Vanaf 20h 1mb verbinding max. In de app niks vreemd te zien. KPN als jullie ons blokkeren ofzo geef het dan eerlijk aan en laat ons geen bundels toevoegen als dat blijkbaar niet mag. Voor de zoveelste keer een duur abonnement zonder internet top. Fijn dat dit altijd s avonds gebeurt als kpn niet bereikbaar is.

Hi @HJHIEM! Ik zie dat je in je eerdere topic ook contact met de klachtenafdeling hebt gehad hierover. Daar is een advies uitgekomen, meer dan dat kan ik ook niet voor je betekenen. Naast de standaard tips: 

  • Vraag een extra bundel aan via je MijnKPN app
  • Als dat niet werkt, probeer het dan via MijnKPN in de webbrowser
  • Als ook dat niet lukt, probeert het dan via SMS: stuur NL2000 AAN naar 1266

Als al die manieren niet werken, dan houdt het helaas op. 


“Dan houd het helaas op” KPN zou ook zo’n in potentie fantastisch product af kunnen maken of ie ieder geval zorgen voor goede feedback van de situatie in de app. Komende week wordt ik eindelijk gebeld door de afdeling die snapt hoe het werkt. Ondertussen heb ik maar wat anders geregeld….achteraf had ik dit liever niet afgenomen want door de beleving en slechte communicatie is mijn beeld van KPN helaas veranderd.