Skip to main content

Weergave MB's in MijnKPN klopt niet

Momenteel kan het zijn dat de weergave van de databundel anders is dan je gewend bent. Deze maand krijg je 5 GB cadeau van ons en je ziet die bundel in MijnKPN staan. Je normale bundel is er nog steeds, je abonnement zelf is niet veranderd. Als je inlogt op de webversie van MijnKPN en op de Mobiele overzichtspagina klikt op 'Al mijn bundels bekijken’ zal je jouw normale maandbundel zien.

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

 

Eindtijd

1 december 2021, 14:30: de normale bundel is vanaf u weer te zien.

 

Status

Update #3 - 1-12-2021 14:30: De weergave is aangepast, je zult je normale bundel weer zien.

Update #2 - 1-12-2021 12:05: De juiste weergave is getest door de ontwikkelaars, de verwachting is dat het vanmiddag weer goed getoond wordt.

Update #1 - 1-12-2021 09:30: De ontwikkelaars werken aan een oplossing om de normale bundel weer te tonen.

Ik heb een abonnement met 10 mb maar mijn kpn geeft 4 mb aan  hoe kan dit ?


Het aantal MB’s wat ik de app zie is niet het aantal wat in mijn abonnement zit. Ik zou 25GB moeten hebben maar er staat 5GB

hoe kan dit opgelost worden?


Bundel klopt niet


Databundel is niet correct in de kan app. Ik heb 20GB en in de app staat dat ik slechts 5GB heb.

Fijn op de eerste van de maand waarop de kinderen zitten te wachten op mobiele data.

 


Na ingaan nieuwe maand ben ik mb kwijt.

Beide toestellen staan nu op 5000  terwijl dat altijd  15000 en  13200 was.

Wat is daar mis gegaan dat we die kwijt zijn


Hi anneke, waar staan die bundels dan gereed? 


Heeft u het abonnement verlengt? Dan heeft u nu een Hussel abonnement. Bij Hussel bestaat ongebruikte mb's meenemen naar de volgende maand niet.


Heeft u net een nieuw abonnement? Of net verlengt? 


Ben erg boos op de KPN. Ik kom er net achter dat per vandaag al mijn 5 abonnementen (voor mezelf en 4 kids) zijn gewijzigd naar een veel onvoordeliger pakket met 20x minder Gb, namelijk van 100 Gb naar 5 Gb. Mijn abonnement wordt al jaren automatisch verlengd, niets aan veranderd. Nu zonder bericht vooraf en zonder toestemming mijn 5 abonnementen veranderd !!!! 

 

Update: helpdeskmedewerker zegt dat het een technische storing is en verholpen zal worden. Ik houd het in de gaten.


Vul je profiel even aan, dit is iets waar een moderator in zal moeten duiken om uit te zoeken hoe dit is gebeurt. Je kan ook altijd met ons bellen op 0800-0402


Scherp @Anneke-Anna. En KPN zou KPN niet zijn als het mogelijk zou zijn om je ongebruikte bundels in de app te zien. Ook een melding in de app over dit december kado had niet misstaan. 


Dank


... 'Al mijn bundels bekijken’ ...

Dat knopje zit dus niet in de app?


Ik krijg normaal de 1e van de maand 15000 mb ( op mijn kpn) Maar ik heb vandaag maar 5000 mb ontvangen,  dus 10000 te weinig,  hoe nu verder


thanks, het is me nu duidelijk. wat wel nog gek is dat in de app op verschillende plekken verschillende abonnementen staan. Als ik vanuit mijn 06 kijk naar het abo hebik geen onbeperkt bellen...


Hoi!

 

Ik heb een abonnement met 20GB, (altijd al gehad en nu ook weer). Echter had ik vorige maand opeens maar 12GB te gebruiken en nu kijk ik vandaag en zie ik dat ik maar 5GB heb voor deze maand. Wat gebeurt er en wat moet ik doen? 

 

Groet, 

 

Youran


De 5 gb is een december kadootje :-)


Ah dat verklaart, dank voor de reactie!


Ik zag natuurlijk ook voor de 4 abonnementen 5000Mb per abonnement. Op één abonnement heb ik standaard 0M. Ik deel elke maand 10000Mb op basis van mijn 25gb bundel (ooit was dit 20Gb abo maar KPN heeft later 5000Mb standaard toegevoegd tot elke maand. Inmiddels wheb ik 6000Mb gedeeld. De Mb volumes in de app en mijnKPN worden niet getoond (er staat nog steeds 5000Mb toegoed per abonnement. Daarnaar zie ik dat mijn 25Gb abonnement 5000Mb mist. Na het delen van 6000Mb blijft er19Gb over ipv de verwachte 24 Gb (stadaard 25Gb + 5Gb cadeau - 6Gb gedeeld = 24Gb). er gaat dus flink wat fout 


Sinds deze maand heb ik ineens mijn Bundel (100gb) in een wachtrij staan. Waarom is dat? 


Hallo Jasper, bij bundels in wachtrij staat wel 10 mb plus 5 mb  dus dat zal wel goed zijn neem ik aan  , wel onoverzichtelijk en verwarrend zo…, bedankt voor je reactie


Allen, zoals jullie zien heb ik een aantal losse berichten met elkaar samengevoegd zodat we alle informatie hierover op 1 centrale plek hebben staan. Via dit topic houden we jullie hiervan op de hoogte en als er meer bekend is plaatsen we een update!


Goedemorgen ik heb een abo voor 10 gb,maar deze maand begin ik met 5 gb,hoe kan dat?


Hallo @Etd ,

Die 5 Gb is een extraatje, een kado van KPN. Zie ook deze pagina voor meer informatie over de 5GB: 5 GB extra data.


Hallo @Etd ,

Die 5 Gb is een extraatje, een kado van KPN. Zodra die 5GB op is, dan begin je aan je reguliere bundel.