Skip to main content

Weergave MB's in MijnKPN klopt niet

Momenteel kan het zijn dat de weergave van de databundel anders is dan je gewend bent. Deze maand krijg je 5 GB cadeau van ons en je ziet die bundel in MijnKPN staan. Je normale bundel is er nog steeds, je abonnement zelf is niet veranderd. Als je inlogt op de webversie van MijnKPN en op de Mobiele overzichtspagina klikt op 'Al mijn bundels bekijken’ zal je jouw normale maandbundel zien.

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

 

Eindtijd

1 december 2021, 14:30: de normale bundel is vanaf u weer te zien.

 

Status

Update #3 - 1-12-2021 14:30: De weergave is aangepast, je zult je normale bundel weer zien.

Update #2 - 1-12-2021 12:05: De juiste weergave is getest door de ontwikkelaars, de verwachting is dat het vanmiddag weer goed getoond wordt.

Update #1 - 1-12-2021 09:30: De ontwikkelaars werken aan een oplossing om de normale bundel weer te tonen.

Klopt het dat eerst de bestaande ‘normale’ bundel wordt getoond en het cadeautje van 5gb in de wachtrij staat? Zo staat het bij mij. 


Klopt het dat eerst de bestaande ‘normale’ bundel wordt getoond en het cadeautje van 5gb in de wachtrij staat? Zo staat het bij mij. 

Dit klopt inderdaad. Het cadeau treedt in werking zodra de reguliere databundel op is. 


Ik heb de verklaring @Katana321! Je vrouw maakt gebruik van door jou gedeelde Mb's, en die hebben dezelfde ‘houdbaarheidsdatum’ als jouw bundel. Nadat jouw nieuwe bundel in is gegaan, zullen de gedeelde Mb's vervallen en zal haar eigen bundel weer in het overzicht weer worden gegeven, met de normale einddatum :slight_smile:

Als je later weer Mb's met haar deelt, zal de geldigheid van die Mb's weer worden getoond, maar dat staat gelukkig dus los van haar eigen abonnement!

@Maja_ Helder. Dank voor je antwoord.

Ik moet zeggen dat jullie het er niet gemakkelijker op maken: verschillende abonnementsvormen, verschillende voorwaarden, afwijkende ingangsdatum v.d. databundel en dan ook nog een cadeau van 5GB.

Ik wacht maar rustig af. Ik denk en hoop dat het in januari wellicht weer wat overzichtelijker wordt.


 

Om de twee hamvragen even gezamenlijk te beantwoorden: bij verlengingen en nieuwe abonnementen loopt je abonnement niet meer van de 1e tot de 1e, maar per een ‘eigen’ datum.

@Marcia_, Dan wordt hij nu interessant. Om gebruik te kunnen maken van de extra 5GB (het kadootje) moet de gewone bundel eerst opgemaakt worden.

Dat betekent in dat geval wel dat @Katana321 de eerste 9 dagen van januari dus geen data meer beschikbaar heeft.

Vind je dat niet een beetje vreemd?

Als zijn reguliere bundel inderdaad op is in december, dan is dit helaas wel de situatie. 


---

Als zijn reguliere bundel inderdaad op is in december, dan is dit helaas wel de situatie. 

En als bij mij de ingangsdatum op de 25e van de maand zou zijn, dan zou ik dus 24 dagen zonder data zitten. Bizar. 


Heb 20gb  verstuurd en per sms een bevestiging ontvangen, maar er staat maar 5gb  in de app.


@Chrisijland  Ik heb je vraag naar een centraal topic verplaatst. Kun je de berichten doorlezen? Mocht  er dan nog geen antwoord zijn op jouw vraag, laat het hier weten.

 


---

Als zijn reguliere bundel inderdaad op is in december, dan is dit helaas wel de situatie. 

En als bij mij de ingangsdatum op de 25e van de maand zou zijn, dan zou ik dus 24 dagen zonder data zitten. Bizar. 

Maar ... die extra 5GB is in heel december geldig. Als de helft van december voor en de andere helft na de ingangsdatum van je reguliere bundel ligt, kan je je reguliere bundel toch opmaken in de eerste helft van december en dan de extra 5GB gebruiken? 
Als de ingangsdatum in december verstrijkt en je reguliere bundel ingaat is het weer een kwestie van je data 'normaal' verbruiken.

Niet dat het handig is! Maar volgens mij beter dan niks :thinking: