Skip to main content

Hallo  ik Heb een probleem met kpn 

vorig jaar september ging mijn mobielen toestel kapot maar gelukkig was ik verzekerd dus na een belletje kwam er een telefoon aan helaas ging het direct al fout omdat ik mijn oude telefoon zou terug moeten sturen moesten hun een retourdoosje mee zenden wat niet gebeurden geen ramp na een telefoontje stuurde ze een retour sticker op en is het pakketje netjes op de post gegaan alles leek goed gegaan te zijn totdat ik ruim 4 maanden later een rekening kreeg van ruim 300euro omdat ze mijn telefoon niet ontvangen zouden hebben helaas had ik na 4 maanden het verzend bewijs niet meer maar omdat hun termijn 15 dagen was om terug te sturen had ik na 3 maanden niks te horen het verzendbewijs weg gegooid. Eerste contact met kpn leek goed te gaan ik legde mijn verhaal uit kreeg gelijk de vrouw aan de telefoon legde mij uit dat dit aan de lopende band fout gaat maar ze zou er achter aan gaan doen en ik zou terug gebeld worden ik hoorde 5 maanden niks dus dacht weer het is klaar en toen opeens 320 euro afgeschreven ik heb dit terug geboekt en weer contact gezocht we zijn helaas nu een jaar verder heb minimaal 18 keer contact gehad 18 keer een terugbel verzoek en opheldering gevraagd dit is mij allemaal toe gezegd en ze doen er helemaal niks mee ik kan nu letterlijk iedere week het zelfde verhaal uitleggen bij KPN ze lijken het allemaal te begrijpen maar ze doen er niks mee zijn al klachten formulieren doorstuur formulieren en inmiddels denk ik wel 20 terug bel verzoeken gedaan en ZE DOEN HELEMAAAAAAL NIKS dit is te belachelijk voor woorden ben al bijna 15 jaar klant bij KPN en hier gaat het helaas  echt stoppen!!!! En dit is ook nog eens de 3 keer in 5 jaar dat ik soortgelijk gezeik met ze heb.

@Turbo tommy 

Zou je nog je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? 


Welkom op ons Forum @Turbo tommy! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je duidelijke verhaal. Wat een drama, zeg. Dit is absoluut niet hoe het hoort te gaan. Als ik je goed begrijp heb je meerdere keren een klacht ingediend, maar hier heb je steeds niets over gehoord? Normaal gesproken sturen we herinneringen als een toestelretour gestuurd moet worden en we hebben hem nog niet ontvangen. Dit heb jij zo te horen eveneens nooit ontvangen. Gek! :persevere:
Ik wil mijn best voor je doen dit opgelost te krijgen en duik dus graag de systemen in om alles op een rijtje te zetten. Kun je ,zoals Noordzee al aangeeft, je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? :blush:

 


Hi Tommy. We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer