Skip to main content

Ik ervaar waardeloze service. WIFI en modem vallen om de haverklap weg sinds de start in mijn nieuwe appartement. Monteur komt langs en geeft aan dat aan centrale ligt die geen signalen terugstuurt. Maar hij had niet de juiste spullen in de bus om dat op te pakken. Nu al ruim week aan wachten op terugkoppeling. Wat is dat slecht zeg. En er werd door die monteur gezegd dat ik dezelfde dag nog zou worden gebeld voor verheldering hoe ze dit gingen oplossen en wanneer. Neig er zeer naar om over te stappen naar andere leverancier/

Hoi @Aart van Steenbergen, welkom! Wat jammer dat je niet alleen last hebt van een wegvallende verbinding, maar dat je ook al een week wacht. Wil je jouw forumprofiel invullen? Laat even weten als je dat gedaan hebt, dan kijken we dit verder met en voor je na. 


Beste @Erik_ Dank voor je reactie. Heb mijn forumprofiel ingevuld zojuist. Hoor graag van je.


Hallo @Erik_ Heb je een duidelijk beeld n.a.v. de ingevulde gegevens.  Hoor graag.
 


Bedankt voor je gegevens @Aart van Steenbergen! Ik zie dat er overmorgen een monteur langs komt hiervoor!
Laat ons vooral weten hoe het afloopt!


@Thomas  Die heb ik zelf maar weer ingepland omdat ik geen terugkoppeling heb ontvangen. In mijn appartement staat alles goed heeft de monteur al aangegeven maar hij geeft een foutcode naar de centrale. Ongelooflijk dat dit nog steeds intern niet bekend is. 


Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je er zelf weer achteraan moet, excuses hiervoor! Ik ga er voorzichtig vanuit dat de monteur het verder voor je in orde gaat maken. Mochten we na overmorgen toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.Â