Skip to main content

Sinds een paar weken in bezit van een Nokia 7.2. hiervoor 2 jaar de 6.1 gehad en bevalt prima.

Gisteren kreeg ik een software update en moest het toestel opnieuw starten. Daarna kwam het probleem dat tijdens het bellen of gebeld worden hele zinnen wegvallen. Ook hoor ik wel de ander maar die horen mij dan niet of omgekeerd. simkaart geprobeerd in het oude toestel maar geeft dezelfde problemen. Nog meer mensen met hetzelfde probleem, en wat is hieraan te doen. Heb wel een nieuwe simkaart besteld, maar weet niet of dat de oplossing is.     alvast bedankt

Hoi @Erwin50, wat irritant dat de gesprekken steeds wegvallen. Nu heb je al een nieuwe simkaart besteld? Is dat de oplossing?

Zo niet, ervaar je het probleem op een of meer locaties? Als het op een is, welke locatie? Kun je daarvan postcode + huisnummer aan jouw Forumprofiel kunnen toevoegen? Dan hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. En dan nog steeds met beide toestellen?


Ik ga er van uit dat je duidelijk hebt, ik heb namelijk geen reactie meer van je gehad.Â