Skip to main content

bijna al 3 weken last dat de spraak verbinding wegvalt dus andere simkaart aangevraagd maar het probleem blijft. tel na laten kijken met de mededeling meneer de tel is prima.  inmiddels iPhone 13 aangeschaft naar nu blijkt helemaal voor niets want bij de iPhone 13 speelt precies het zelfde probleem.  pas na contact met de klantenservice kom je er dan achter dat er al weken een storing is. bedankt KPN.   

Wel bizar dat je dit dan ook krijgt met de iPhone 13. Daar zie je niet heel veel problemen mee tot nu toe, althans op dit forum.

Wel was er nog iemand anders hier die van een iPhone 11 naar een 15 was geswitcht en ook nog steeds dezelfde problemen ondervond. Heel apart.


Hallo @137, is natuurlijk super lastig om op deze manier een telefoongesprek te voeren. Heb je alleen maar dat spraak wegvalt? We zien op dit moment een toename in meldingen van een slecht 4G/5G netwerk. Merk je ook tijdens datagebruik problemen?


Bij data gebruik ervaar ik geen last zowel bij de 11 en de 12. bij iPhone 11 viel continu mijn spraak weg terwijl ik de beller of gebelde wel zeer zacht en blikkerig verstond.  Nu na aanschaf van de iPhone 13 heb ik nog steeds last van zachte  blikkerige ontvangst  terwijl op de speaker het geluid prima is 


Mijn advies zou toch zijn om contact op te nemen met de klantenservice. Er kan dan een melding aangemaakt worden voor de technische dienst. Zij gaan dan op zoek naar een oplossing voor jou @137


Reageer