Skip to main content
Beantwoord

Wel 4G maar geen internet nadat ik een nieuwe telefoon heb aangeschaft.

  • July 23, 2020
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb vorige week een nieuwe telefoon gekocht (Iphone SE), heb mijn simkaart overgezet. Ik kan nu wel bellen, heb wel Wifi, mijn mail komt binnen (ook als ik geen wifi heb), maar zodra ik internet wil gebruiken staat er dat ik geen verbinding heb. Wel zie ik bovenin 4G staan.. 

Ik heb mn sim weer in mn oude telefoon gedaan, daar heb ik wel internet dus het ligt niet aan mijn simkaart. Ik heb alle mogelijkheden op de site al geprobeerd (netwerkinstellingen opnieuw instellen, APN op internet zetten, telefoon opnieuw aan, harde reset.. )

nog steeds geen internet.. 

Beste antwoord door Ellenw8

Ik heb het probleem al gevonden.. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 23, 2020

Ik heb het probleem al gevonden.. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2020

Ben toch benieuwd. Misschien ook handig voor anderen met ditzelfde. :wink:


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • July 24, 2020

Hoi @Ellenw8, leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom op het forum :)

Zo te lezen had je al veel geprobeerd om internet aan de praat te krijgen, maar zonder resultaat.

Ik heb het probleem al gevonden.. 

Yay! Maar, ik ben nu ook wel heel benieuwd wat de oplossing is? :)