Skip to main content
Antwoord

Welk mobiele abonnement heeft de hoogste snelheden?

• October 30, 2025
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ge achtte K.P.N  support,

Welke mobile abonnement is het snelste bij k.p.n mobile.

Heb nu een 32,50 abonnement met max 600 mbps aan download en ga na afloop ,over op een iets duurder abonnement bij k.p.n unlimited.

Welke abonnement is het snelste met mobile internet ?

En wat zijn de kosten ervan ?

Groetjes,

Genet 

Tesfu

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Genet Tesfu, het is goede vraag die je stelt en de toon van je vraag is ook keurig. De community is een plek voor dit soort vragen. 

het abonnement met de hoogste snelheid is het Super Unlimited Plus abonnement met een maximale snelheid van 1000mbit. Die snelheid is het meest optimale geval en is op dit moment wel echt de max die KPN aanbiedt. De prijs van dit abonnement bedraagt €40,00 en mocht je ook een Thuis abonnement voor internet en/of tv hebben dan krijg je nog extra €7,50 korting. 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 30, 2025

Beste ​@Genet Tesfu zie onderstaande link met alle info:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Ge achtte JanD,

De url die u aangeeft, stond voor enige weken tot maanden terug nog voor 33,50 euro per maand, hoe kan het nu zijn dat het abonnement op 40,00 euro staat.

Komen er nog abonnementen die hoger gaan als de 1000 MBPS aan mobile download, of is dit het max ?

Groetjes,

Genet

Tesfu

• November 4, 2025

40 euro betaal je als je geen thuis abonnement hebt bij KPN. Met een thuis abonnement erbij krijg je € 7,50 korting. 

Waarom die snelheid? Komen dan je whatsapp berichtjes sneller binnen ofzo?

Hou er ernstig rekening mee dat je die 1000 mbit waarschijnlijk niet overal gaat halen. Het hangt erg af van de locatie. En de upload zal sowieso een heel stuk lager zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Ge achtte Marlon92,

U heeft wel een onbeschofte houding in antwoord geven, zoals ik u antwoord lees in uw misselijke oneerbiedige houding, heb ik geen behoefte aan, om et uw onbeschofte houding in gesprek te blijven als überhaupt te komen.

Wat een oneerbiedige asociale houding heeft u.

Bij deze sluit ik de vraag,  ben niet van uw oneerbiedige gedraging in antwoord gediend.

Ik ben geheel klaar met uw misselijke houding.

U bent een respectloos figuur.

Groetjes,

Genet 

Tesfu

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hallo ​@Genet Tesfu, het is goede vraag die je stelt en de toon van je vraag is ook keurig. De community is een plek voor dit soort vragen. 

het abonnement met de hoogste snelheid is het Super Unlimited Plus abonnement met een maximale snelheid van 1000mbit. Die snelheid is het meest optimale geval en is op dit moment wel echt de max die KPN aanbiedt. De prijs van dit abonnement bedraagt €40,00 en mocht je ook een Thuis abonnement voor internet en/of tv hebben dan krijg je nog extra €7,50 korting.