Skip to main content

Hoi, ik heb een Sim kaartje gekocht voor een gps tracker en deze geactiveerd via mijn mobiel. Nu het kaartje in de tracker zit krijg ik geen verbinding, kan dit aan de APN instellingen liggen? Als dat zo is kunnen jullie deze dan voor mij op afstand opnieuw instellen, het tel.nr. Is ***

Bedankt,

HGF Westerveld

 

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

Graag zou ik hulp willen hebben bij contact via sms krijg ik error melding terug van tracker, kan wel bellen en kan dan horen war er bij de tracker gebeurd. Verder krijg ik geen verbinding of contact met de tracker deze blijft offline staan en de plaats van het voertuig staat ergens in china?

ik lees iets over APN dat heb ik nog niet geprobeerd, kunt u mij helpen aub?

Admin: verplaatst naar je eigen topic


In de basis zou de standaard ingestelde apn geen probleem moeten zijn. Dit is over het algemeen ‘internet’ of ‘portalmmm.nl’

Maar je kunt het eens proberen met onderstaande. 

Stop de simkaart hiervoor even weer in een toestel, dat is makkelijker. Waar in de instellingen het precies staat varieert per toestel. Maar over het algemeen vind je het onder mobiele netwerken, of iets dat daarop lijkt en dan namen toegangspunten voor Android of mobiele data voor Apple.

 

APN = advancedinternet
MCC = 204
MNC = 08
Verificatietype = niet ingesteld
APN type = default
APN-protocol = IPv4
Roamingprotocol voor APN = IPv4
Drager = niet opgegeven
MVNO-type = Geen


Toch ook ff de pincode beveiliging van het simkaartje uit gezet voordat ie in de tracker ging hoop ik.