Skip to main content
Beantwoord

Welke buiten de EU bundel(s) nodig voor bezoek aan Balkan landen?

• April 21, 2025
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Binnenkort ga ik op vakantie naar meerdere Balkanlanden en ik wil hiervoor de buiten eu bundel aanschaffen. Nu moet ik als ik deze bundel aanschaf aangeven naar welk land ik ga en het eerste land waar ik kom is Servië maar ik ga ook naar Kosovo, Albanië, Macedonië,  Bosnië en Herzegovina en Montenegro. Moet ik voor elk land een aparte bundel aanschaffen of kan ik 1 bundel in meerdere landen gebruiken?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Ans O ,

Je hebt twee bundels nodig: Voordeellanden en Supervoordeellanden. Koop die twee bundels al in Nederland vlak voor jouw vertrek. Hier kun je zien welke bundel je voor welk land nodig hebt: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

o.a. Servië is een voordeelland, maar Montenegro is een supervoordeelland. 

Jouw telefoon pakt automatisch de juiste bundel. 

En heel belangrijk: Zet nu al deze bescherming aan!: 

Beschermingslimiet aanpassen

Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aan naar 1266

Je zet hiermee de limiet op 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert. 

bron:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 21, 2025

Hallo ​@Ans O ,

Je hebt twee bundels nodig: Voordeellanden en Supervoordeellanden. Koop die twee bundels al in Nederland vlak voor jouw vertrek. Hier kun je zien welke bundel je voor welk land nodig hebt: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

o.a. Servië is een voordeelland, maar Montenegro is een supervoordeelland. 

Jouw telefoon pakt automatisch de juiste bundel. 

En heel belangrijk: Zet nu al deze bescherming aan!: 

Beschermingslimiet aanpassen

Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aan naar 1266

Je zet hiermee de limiet op 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert. 

bron: