Skip to main content

Binnenkort ga ik naar Australië via Bali, waar ik ook 7 dagen blijf. De Buitenlandbundels gelden blijkbaar per land. Toch zou ik graag bereikbaar zijn via internet op beide locaties. Is dat te regelen en zo ja, hoe dan?

Met vriendelijke groet

Hallo @VakantieCarla 

 

Als je alleen een data bundel nodig hebt voor internet dan is dat vrij makkelijk, voor zowel Indonesië als Australië kan je gebruik maken van dezelfde 2000 MB data bundel, om die aan te zetten Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266, dat kan je het beste al doen net voordat je vertrekt.
Wil je ook kunnen bellen dan heb je verschillende bundels nodig, zie afbeelding hieronder.
Zie ook deze pagina voor meer informatie: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

 


Hallo,

Dankzij dit forum heb ik denk ik een antwoord op mijn vraag; ik ga over een paar weken naar Singapore en Indonesië. Als ik in Singapore een buitenlandbundel aanschaf (alleen internet) dan werkt die ook in Indonesië dus. Want in 2 dagen Singapore jaag ik er geen 2000 mb doorheen. 

 

Dank voor jullie reactie, Groet, Dian


De bundel van 2000MB voor €19,99 is inderdaad te gebruiken in Singapore en in Indonesië, @NurseD
 


We wensen je alvast een goede reis en verblijf toe!


Dank je wel voor je reactie en fijn dat dit zo is 👍