Skip to main content
Beantwoord

Welke bundel heb ik nodig voor in het Caribisch gebied?

• April 14, 2025
  • 2 reacties
  • 167 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil een buitenlandse Caribische pakket aanschaffen en wil weten of dit meteen voor de eilanden Curaçao en Aruba geldig zijn? Of moet ik 2 aparte (per eiland) aanschaffen??

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Omaira wil meer weten 

Deze landen vallen onder de bundel Caribisch deel van het Koninkrijk:

Je kan die bundel dus in al die landen gebruiken.

Zet ook de bescherminglimiet op €0 zodat je geen datakosten maakt als je per ongeluk met een  netwerk verbonden bent wat buiten de bundel valt:

Beschermingslimiet aanpassen

Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aan naar 1266

Je zet hiermee de limiet op 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert. 

Zie ook dit artikel voor meer informatie:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • April 14, 2025

Hallo ​@Omaira wil meer weten 

Deze landen vallen onder de bundel Caribisch deel van het Koninkrijk:

Je kan die bundel dus in al die landen gebruiken.

Zet ook de bescherminglimiet op €0 zodat je geen datakosten maakt als je per ongeluk met een  netwerk verbonden bent wat buiten de bundel valt:

Beschermingslimiet aanpassen

Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aan naar 1266

Je zet hiermee de limiet op 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert. 

Zie ook dit artikel voor meer informatie:

Forum|alt.badge.img

Hai, bedankt voor het reageren. Hier staat idd duidelijk dat het geldig is op deze 6 eilanden. 
Ik was bang dat ik op iedere eiland apart zo’n bundel had moeten kopen. 
Heel erg bedankt! 🙏🏽

en bedankt voor de extra tip!!