Skip to main content

We gaan over 3 weken naar nieuw Zeeland en ik wilde kijken welke bundels er mogelijk zijn. In de omschrijving staat dat je 0,01 per mb betaald als je voor de 2000 mb (alleen data) bundel kiest, maar die optie staat er vervolgens niet bij (zie afbeeldingen). Geldt deze optie niet voor nieuw Zeeland?

 

€ 29,99 delen door 2000 is toch € 0,01? Dat is wat ze bedoelen. 


Eh nee, 29,99/2000 dat is 0.015. Dus 2x zo veel. Voor Australië kan je wel een alleen data bundel kopen voor 19,99, maar die staat er bij nieuw zeeland dus niet tussen...


Nieuw Zeeland is net als Australië een Supervoordeelland buiten de EU, dus ik kan me niet voorstellen dat die (alleen data) bundel niet werkt in Nieuw Zeeland.

Het lijkt mij eerder een fout op de website. Binnen enkele dagen reageert hier een KPN moderator, die dit (naar mijn verwachting) na onderzoek zal bevestigen.


Dat denk ik ook inderdaad. Dank voor je reactie :-)


@Am87 Welkom op het forum. 

Ik durf nog niet met 100% zekerheid te zeggen wat de reden is dat de bundel er voor Nieuwe-Zeeland niet bij staat., 

Ik heb navraag gedaan bij mijn collega's, zodra ik reactie heb zal ik het zo snel mogelijk delen! 


Is er al bericht van je collega's gekomen @Rutger_? De drie weken van de TS zijn bijna voorbij. 😉


Nee nog geen reactie helaas. Ga er vanuit dat de bundel in nieuw Zeeland gewoon werkt.. 


@RBxx en @Am87 Ik heb ondertussen antwoord van mijn collega. 

De tekst in het tekst vak is onjuist, de bundels wijken dus af. Wat betekent dat de alleen data bundel dus niet werkt in Nieuw-Zeeland. 

Ik ben nog bezig met mijn collega om de informatie op de website juist te krijgen.

En ook een reden te achterhalen waarom Australie en Nieuw-Zeeland in bundels van elkaar verschillen. 


Bijzonder… Is het ene supervoordeelland anders dan het andere?
Of stelden de Kiwi’s zich harder op in de prijsonderhandelingen dan de Aussies?

Zelfs een ‘gewoon’ voordeelland als Thailand kan je die “alleen data” bundel 2000MB voor €19,99 bestellen via een sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266.


Is @Am87 al weer terug? Heb je het risico nog genomen met die bundel?

Zo ja, werkte de “alleen data” bundel 2000MB voor €19,99  in Nieuw Zeeland?