Skip to main content

Om zeker te zijn van goed gebruik bundel:

Klopt het dat ik met de aanschaf van een 2000 super voordeel buiten eU abonnement 2000 minuten vanuit Nederland naar de USA kan bellen naar zowel een mobiel als vaste lijn?

Hallo @Bellen naarusa die bundel is bestemd voor bellen buiten de EU, dus als je zelf buiten de EU bent.

Kijk op de tarievenlijsten van KPN wat het bellen naar de US kost vanuit NL.

 


De klantenservice van jullie kwam telefonisch met dit idee. Zelf had mijn twijfels vandaar mijn vraag via forum. Dus 100% , de bundel geldt alleen van usa naar nl en niet andersom? 
indien ik tijdelijk moet werken vanuit nl, en dus voor 1 maand veel moet bellen naar de USA, wat is dan mijn beste optie wbt kosten?


Hallo @Bellen naarusa 

Bel en sms van Nederland naar landen buiten de EU
Dit brengt extra kosten met zich mee, behalve wanneer je een Extra Bundel voor buiten de EU aanschaft. Dan bel je uit deze bundel. Gebeld worden buiten de EU
Dit gaat uit de Extra Bundel voor buiten de EU.

Bovenstaande vond ik op de website van KPN, www.kpn.com/buitenland

Als ik het goed lees is die bundel inderdaad geschikt om ook vanuit NL naar de US te bellen,

check en dubbelcheck, want ik ben geen medewerker van KPN.

Succes.

 


Als je een particulier belt…. waarom doe je dat niet met Whatsapp (moet de ander ook Whatsapp hebben)? Als je thuis op wifi zit dan kost het…. helemaal niks.

Met de 2000 SUPER VOORDEEL bundel bel je via je kpn-lijn voor 10 cent per minuut.

Zonder die bundel voor 30 cent per minuut.

Dus, hoe lang ga je bellen, hoe vaak, hoe lang per gesprek…….

Voorwaarden SUPER VOORDEEL bundel

Supervoordeellanden buiten EU bundel

Wat valt binnen de Extra Bundel?
  • Bellen naar NL, EU, het land waar je bent en andere landen uit de Supervoordeellanden buiten EU bundel
  • Bellen van NL naar een ander land uit de Supervoordeellanden buiten EU bundel
Wat valt buiten de Extra Bundel?
  • Bellen van het land waar je bent naar een land uit de Voordeellanden of Overige landen buiten EU bundel
  • Bellen vanuit een EU land naar een land buiten de EU
  • Bellen van NL naar een land uit de Voordeellanden of Overige landen buiten EU bundel

bron van al bovenstaande http://kpn.com/buitenland .