Skip to main content

Wie kan hier advies over geven, wat het handigst is om te doen?

 

Gezin van 4, twee ouders en kind 1 hebben Sim only abonnementen bij de concurrent. Kind 2 heeft nog geen abonnement en is toe aan een volledig nieuw abonnement. Binnenkort kunnen de ouders en kind 1 met nummerbehoud naar KPN. De kinderen zijn minderjarig. 
 

Ik wil deze week nog het nieuwe abonnement voor kind 2 afsluiten bij KPN, maar is dat handig? Kind 2 krijgt aankomend weekend een nieuwe telefoon. Intussen kan kind 1 ook over met nummerbehoud. Ouders moeten nog even een maand wachten en kunnen vervolgens ook over. 
 

Welke sim only abonnementen zouden het beste zijn om als gezin te nemen en kan je in stappen abonnementen afsluiten zoals hierboven genoemd om er vervolgens een gezinsbundel van te maken?
 

 

Hallo @AG27 ,

ik zou hiervoor naar de KPN-winkel gaan. Zij kunnen jou advies geven wat voor jullie het beste is. Dat is nl sterk afhankelijk van jullie wensen. Sluit je diverse abonnementen tegelijk af, dan betaal je maar eenmaal aansluitkosten. 
 

Een gezinsbundel bestaat niet. Wel kunnen jullie dadelijk onderling MB’s delen. Dat kan eventueel automatisch worden ingesteld. 
 

 


@Noordzee Dankjewel. Dat zal ik inderdaad doen, is misschien wel het beste, face-to-face.