Skip to main content

Dames / heren,

Ik heb een zakelijk abonnement. In dat kader ben ik overgestapt naar KPN met 3 bestaande nummers met nummerbehoud. Ik heb een mail gekregen dat de nummers over 2 dagen overgezet worden en dat de simkaarten actief zullen worden. Ik heb de simkaarten allen geactiveerd. Nu is de vraag welke simkaart bij welk nummer hoort. Heeft iemand een idee?

Hallo @Jacob R ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Dan kunnen we je hier niet helpen. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Vanaf dinsdag even bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 


Heb je geen contract(en) ontvangen, of één contract per nummer? Bij de consumenten afdeling staat op elk contract het betreffende 06-nummer met het bijbehorende simkaartnummer.


Sim in een telefoon stoppen en naar een tweede telefoon bellen ? Dan kan je op die tweede telefoon toch het nummer aflezen ?


Sim in een telefoon stoppen en naar een tweede telefoon bellen ? Dan kan je op die tweede telefoon toch het nummer aflezen ?

Ik kan me voorstellen dat als het zakelijk is je ze misschien al voor dat ze actief zijn aan je medewerkers wilt uitgeven. Mijn advies zou ook zijn om naar 0800-0403 te bellen, die kunnen dat precies voor je uitzoeken. 


En zo ver ik weet/kan vinden is 0800-0403 24/7 bereikbaar. 
 

 


Hi @Jacob R, welkom op ons forum.  

Ik denk graag mee. Is het inmiddels gelukt om te achterhalen welk simkaartnummer bij het juiste 06-nummer hoort? Het makkelijkste is om even te bellen met 0800 0402. 

Zakelijk kan namelijk ook betekenen dat je een regulier nummer voor je zaak gebruikt, en dan hoort wel bij ons. 

Ik hoor graag van je, en desnoods kan ik dit voor je nakijken.Â