Skip to main content

Op antennekaart.nl is te zien dat Odido de 5G N78 band al flink heeft uitgerold.

Welke planning heeft KPN voor de uitrol?

De 5G veiling is 25 juni.

 

Als KPN frequenties toegewezen krijgt met de veiling, mogen en kunnen ze daar vanaf 1-8-2024 gebruik van maken, maar 5G is al veel langer in de lucht, er komen alleen een paar frequenties bij waarbij het soms sneller kan worden @PPT 


Het is mij bekend dat 5G er al lang is en dat de snellere frequenties geveild gaan worden. Odido zit daar met de uitrol van de N78 band al in de startblokken en ik verwacht spoedig na 1 augustus activatie.Vraag is dus hoe snel na 1 augustus de KPN zal zijn daarmee.


Het is mij bekend dat 5G er al lang is en dat de snellere frequenties geveild gaan worden. Odido zit daar met de uitrol van de N78 band al in de startblokken en ik verwacht spoedig na 1 augustus activatie.Vraag is dus hoe snel na 1 augustus de KPN zal zijn daarmee.

Als het zover is zal KPN dat ongetwijfeld via de bekende kanalen bekend maken @PPT .

 


@PPT Je noemt antennekaart.nl als bron, daar staat ook een artikel over uitrol van 3.5Ghz van KPN

https://antennekaart.nl/blog/kpn-rondt-huawei-migratie-af-start-met-3500-uitrol

 


@PPT

De reden dat je nog geen 5G n78 van kpn op antennekaart.nl ziet, is dat kpn dit nog niet deelt met het antenneregister. Antennekaart.nl haalt deze informatie weer van het antenneregister. Odido deelt deze informatie wel met het antenneregister. Daarom kun je dit op antennekaart.nl zien. Je kunt ook zien dat 5G n78 nog niet aanstaat. Het zendvermogen staat op 0 dBW.

Volgens mij zit kpn niet stil en zijn ze ook bezig met het ombouwen. Alleen kunnen we nu helaas nog niet goed zien hoever ze met de voorbereidingen zijn. 


Reageer