Skip to main content
Beantwoord

Welke voordelen krijg ik als ik mijn Abonnement verleng?

  • March 23, 2020
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Goede middag ik heb 2  Mobiele Abonnementen op 1 adres  1 Abonnement moet  verlengd  worden heb in huis niets van kpn  krijg ik met 

Verlenging  toch een korting of voordeel met het afsluiten van Abonnement  ?..

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi Leo! Als de abonnementen momenteel van de KPN Compleet voordelen gebruikmaken hebben ze beide €5,- korting, is dit het voordeel waar je op doelt? Zo ja, dan is dit bij het abonnement waar je mee verlengt niet meer het geval. Die valt dan onder de Hussel voordelen, daarmee krijg je alleen korting op het mobiele abonnement wanneer er ook vaste diensten van KPN of Telfort op je huisadres aanwezig zijn. Het abonnement dat niet verlengt valt dan nog onder de Compleet voordelen en behoudt de €5,- korting. Wanneer je verlengt kun je wel met beide abonnementen MB's delen en onderling gratis bellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 26, 2020

Hoi Leo! Als de abonnementen momenteel van de KPN Compleet voordelen gebruikmaken hebben ze beide €5,- korting, is dit het voordeel waar je op doelt? Zo ja, dan is dit bij het abonnement waar je mee verlengt niet meer het geval. Die valt dan onder de Hussel voordelen, daarmee krijg je alleen korting op het mobiele abonnement wanneer er ook vaste diensten van KPN of Telfort op je huisadres aanwezig zijn. Het abonnement dat niet verlengt valt dan nog onder de Compleet voordelen en behoudt de €5,- korting. Wanneer je verlengt kun je wel met beide abonnementen MB's delen en onderling gratis bellen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2020

Bedankt   Sanneps kan deze vraag er niet  uithalen.en antwoord


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Graag gedaan! :slight_smile:  Wat bedoel je precies met dat je de vraag er niet uit kunt halen? Mocht je bedoelen dat je deze vraag weer wilt verwijderen omdat hij beantwoord is, dan is dat niet nodig! Als andere klanten namelijk dezelfde vraag hebben als jij en dit opzoeken, komen ze hopelijk op dit topic uit, zien ze wat het antwoord was en is hun vraag daarmee ook meteen beantwoord. :smile: Om die reden blijven de vragen staan. Mocht je iets anders bedoelen, dan hoor ik het graag!