Skip to main content
Beantwoord

Welkomst sms België, maar ik ben niet in België

  • August 3, 2020
  • 9 reacties
  • 519 keer bekeken

Ceeke
Deelnemer

Ik krojg regelmatig een bericht dat ik in België ben maar daar ben ik fat niet hoe kan dit

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Ceeke, het lijkt er wel op dat jouw telefoon een Belgische provider oppikt. Zie je dat dan ook in beeld? Als je nu jouw telefoon eens vastzet op KPN. blijven de sms’jes dan komen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 3, 2020

Hallo @Ceeke , maar hoe dicht bij België ben je? In de buurt van de grens kan je ook in NL een Belgische provider ontvangen. Je telefoon kiest het sterkste signaal wat beschikbaar is.


Ceeke
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 3, 2020

Ik woon in het centrum van Tilburg dus dat is niet echt heel dichtbij


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 3, 2020

Ja apart dan. Je krijgt een smsje, maar schakelt je telefoon ook over naar een Belgische provider?


Ceeke
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 3, 2020

Krijg een sms welkom in België met de rest er tarieven enz enz


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 3, 2020

Tja, dan ben je toch in België :nerd: .  Of er gaat iets heel erg verkeerd, maar wat ?


Ceeke
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 3, 2020

Dat vraag ik nu aan jullie ik weet het niet maar het lijkt mij niet goed


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 3, 2020

Ik ben mede forumlid en KPN klant, dus hier houdt het voor mij ook op. Een KPN moderator reageert hier vanzelf. Je zou je telefoon tijdelijk handmatig op netwerk KPN kunnen zetten, dan houden de smsjes hopelijk op.


Ceeke
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 3, 2020

:ok_hand::thumbsup:


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2020

Hoi @Ceeke, het lijkt er wel op dat jouw telefoon een Belgische provider oppikt. Zie je dat dan ook in beeld? Als je nu jouw telefoon eens vastzet op KPN. blijven de sms’jes dan komen?