Skip to main content
Beantwoord

welkomstboodschap overslaan

  • April 17, 2020
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

FHJM
Nieuwkomer

Is het mogelijk wanneer je belt naar een mobiel nummer van KPN om (wanneer het gesprek n iet wordt beantwoord) de welkomstboodschap over te slaan en meteen de voicemail in de spreken? Ik heb er ooit van gehoord maar kan het nergens vinden.

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @FHJM ,

Ik heb nog nergens gelezen dat dit mogelijk zou zijn. Degene die jij belt bepaalt hoe de voicemail is ingesteld. Als beller kun je daar niets aan veranderen.

Meer weten over voicemail ? : 

https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/alles-over-voicemail-op-je-mobiel-423627

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 17, 2020

Hoi @FHJM ,

Ik heb nog nergens gelezen dat dit mogelijk zou zijn. Degene die jij belt bepaalt hoe de voicemail is ingesteld. Als beller kun je daar niets aan veranderen.

Meer weten over voicemail ? : 

https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/alles-over-voicemail-op-je-mobiel-423627