Skip to main content

Naar aanleiding van het een en ander, lang verhaal. Kreeg ik plots het idee.
Er zijn aardig wat argumenten voor vind ik.
Ik vraag me ten zeerste af of we zulke grote hoeveelheden data en activiteiten door de lucht willen laten verlopen.
Net zoals alles onder de microscoop er best eng uit ziet.
Zondagse rust dus, niet omdat er te weinig is maar teveel verkeer.
Er zijn teveel apps en dingetjes die met de huidige systemen stug  op de achtergrond blijven draaien.
Teveel radiochatter is normaal gezien verboden en kan als storend beschouwd worden. We merken al die radiogolven niet direct, maar het heeft wel degelijk invloed. En dat is vooralsnog vrij onduidelijk.

Zou kunnen dat weersomstandigheden ind ook invloed hebben


Dat zou kunnen. Als het regent dan is de kans groter dat meer mensen op bijv. TikTok kijken i.p.v. op een zonnige dag waarbij het lekker terrasjes-weer is.

Kijk eens of je jouw stelling waar kan maken met bijv. grafiekjes van de AMS-IX. Ben benieuwd.


Me pa had het erover en die leest de krant en kijkt het nieuws regulier,.

De hvlheid data die door de lucht gaat is de afgelopen jaren aanzienlijk gestegen heb ik zo het idee

Beide vraagstukken kun je gewoon ook aan google vragen. Op de tinnitus vraag komen wat vage onderzoeken, volgens mij geen wetenschappelijk gevonden verband. Tenzij je oorsuizen relateert aan harde muziek uit een smartphone via de oortjes ;-)

en de groei van (mobiele) data is al sinds de eerste byte een gegeven. 


Je zou ind denken dat er ind al ondezoek naar gedaan is, maar schijnbaar is er iets waardoor ze het niet publiekelijk maken 


Je zou ind denken dat er ind al ondezoek naar gedaan is, maar schijnbaar is er iets waardoor ze het niet publiekelijk maken 

Dat heb ik met dolfijnen die de wereld overheersen. Je zou denken dat daar al onderzoek naar gedaan is, maar schijnbaar is er iets waardoor ze het niet publiekelijk maken.


Haha aahja we gaan interplanetair (:

 

Wat de tinnitus betreft mijn hypothese is dat het veroorzaakt word door tandartsen die onnodig het zelfherstellend vermogen van het gebit aantasten, door goudmijntjes aan te boren. En misschien is het wel de corona en 4 5 g netwerken een complot van de cia.


Zullen we er geen complottheorieën topic van maken?
Ik zie eerlijk gezegd ook niet waar dit topic naar toe leidt, behalve wat complotten en onzin.


Haha.. Dank u voor het geheugensteuntje..

The x-files

Ben ind wel benieuwd wat die dolfijnen te melden hebben ala ace venture petdetective (:

Nog veel werk aan de winkel, motivatie


Toch denk ik echt dat men mobieltjes in vliegtuigstand moeten zetten in het verkeer en binnen gebouwen een ander systeem moet komen..


Hoezo, wat als je hands-free wilt bellen? En wat is er mis met binnen? Je hebt ook VoWifi voor betere ontvangst in gebouwen.

Ik snap verder niet wat je met dit topic wilt bereiken? Je komt alleen maar met flarden van ideeën aan, zonder grondige argumentatie?


Het is natuurlijk heel bijzonder dat men jarenlang het werk gewoon kon doen zonder  een mobiele telefoon of tegenwoordig een smartfoon, wat dat betreft hebben we ons er toch echt zelf afhankelijk van gemaakt. 

Voor de komst van de eerste generatie mobiele telefoons moest men soms via een telefooncel naar het bedrijf bellen en anders kwam dat later wel. Heerlijk rustig, geen telefoontjes tijdens het rijden of als je net ergens mee bezig bent. Ik zet vaak bewust het geluid uit.

 

We worden door diverse instanties ook steeds meer verplicht tot het gebruik van apps of (mobiel) internet. Best een zorgwekkende ontwikkeling eerlijk gezegd. 

Wat hier deels mee speelt is hoe gebruikt men de techniek, ik heb aan 3 Gb nog teveel, waar andere 30 Gb per dag verstoken, en dan vaak met nutteloze filmpjes en noem maar op. Bewuster gebruik is zeker niet verkeerd. 


Efficiëncy en andere problemen..

Ik deel gewoon mijn gedachten en misschien dat anderen er wat mee kunnen.

We zijn een beetje afgedwaald.. maar toch ook niet.

Ik ben er overigens voor om jaarlijks een blackout te doen en alle systemen te resetten en rebooten etc.

Veel is verkeerd aangelegd.. lang verhaal..bijna niet te fixen


misschien moet je zelf even objectief de krant gaan lezen en complot theorieën achter je laten en je niet te veel laten beinvloeden door de feestboeken van deze wereld.


misschien moet je zelf even objectief de krant gaan lezen en complot theorieën achter je laten en je niet te veel laten beinvloeden door de feestboeken van deze wereld.

En daar sluit ik mij bij aan. 


Eerlijk gezegd wel wat weer nieuwe termen geleerd, dank u.

Nog veel te leren, ontdekken, herontdekken en verbeteren.