Skip to main content

De Whatsapp opende niet meer. App verwijderd, nieuwe gedownload. Krijg na invoering mobiel nummer geen sms om verder te gaan. Alleen de servicevoorwaarden waar ik nergens akkoord op kan geven. Iemand een tip? Ik mis mijn Whatsapp!

Kunt u wel bellen en gebeld worden?


Hallo @Niet anoniem ,

Hier geen probleem op hetzelfde type iPhone. 
 

Mogelijk moet je een stukje scrollen en/of op enter (met vinkje?) drukken om de voorwaarden te kunnen accepteren. 


Ja ik kan wel gebeld worden


Uw vorige toestel waar WhatsApp op stond is kapot? 


Nee er is geen reactie mogelijk op de vele pagina’s met voorwaarden


Whatsapp is vaak een lastige om over te zetten.
Op mijn SE ging het probleemloos.
Misschien nog eens een kopie terugzetten?
of heb je geen kopie in the cloud of op je pc?


 


Nee er is geen reactie mogelijk op de vele pagina’s met voorwaarden

Dat is geen antwoord op mijn vorige vraag.

Kunt u een schermafdruk plaatsen van wat u ziet?

Edit: al geplaatst. 

De onderste afbeelding is gewoon de website van WhatsApp. Daar word u heen gestuurd als u de voorwaarden daadwerkelijk lezen wilt. Daarna gaat u weer terug en klikt u op "accepteren" of zoiets.


Verder kom ik helaas niet. Hiervoor gewoon 2 weken wel gedaan op deze mobiel


@Niet anoniem 

Rechtsboven op dat groene pijltje drukken. 
 

 


@Niet anoniem

Rechtsboven op dat groene pijltje drukken. 

Waarschijnlijk is dat om de voorwaarden te downloaden. Krijg je een pdf bestandje denk ik.


 

Bij deze afbeelding moet u iets naar beneden scrollen en daar nog een vinkje zetten denk ik. Achter "Voorwaarden accepteren" ofzo.


@Niet anoniem

Rechtsboven op dat groene pijltje drukken. 
 

 

Of beneden op dat + teken. 


Verwijder whatsapp @Niet anoniem
Zet je SE even forceerd uit door volume plus en de uitknop aan de zijkant tegelijk indrukken totdat je de melding krijgt Zet uit en schuif dat naar rechts om uit te zetten.
Daarna weer opstarten en Whatsapp opnieuw installeren.


Dank voor de tips. Uiteraard ook op alles gedrukt en gesrolld maar ik hoor na invullen mobiel nummer gewoon een code te ontvangen als verificatie van mijn nummer. Deze vervolg stap komt niet


Ook de tip van huistijger meerdere keren geprobeerd. Maar blijf op hetzelfde punt steken. Dank in ieder geval


@Niet anoniem Kan je wel SMS ontvangen? Anders zet je simkaart in een ander telefoon en type handmatig de SMS code over op iphone whatapp.


Welk IOS staat er op?
Ik had whatsapp op IOS 17.6 geÏnstalleerd, ('heb inmiddels de Bèta van IOS 18) 


Welk IOS staat er op?
Ik had whatsapp op IOS 17.6 geÏnstalleerd, ('heb inmiddels de Bèta van IOS 18) 

IOS 17.6.1 sinds kort. 


@Niet anoniem Kan je wel SMS ontvangen? Anders zet je simkaart in een ander telefoon en type handmatig de SMS code over op iphone whatapp.

Zal dit inderdaad proberen vanavond. 


IOS17.6.1 is prima dus daar ligt het niet aan 
Hopelijk werkt de tip van @TDN 


Op de oude telefoon doet de Whatsapp het wel dus dat was n goede tip van TDN. Wel balen dat het aan de nieuwe Iphone ligt! Maar dat zal KPN verder oplossen denk ik zo. Voor nu bedankt allemaal. 


Op de oude telefoon doet de Whatsapp het wel ...

Dit gelezen?

https://www.kpn.com/beleef/blog/whatsapp-overzetten-naar-nieuwe-telefoon.htm


Hoi @Niet anoniem, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Mooi om te zien dat je al zoveel reacties hebt mogen ontvangen en dat er zo goed met je wordt meegedacht. 

 

Op de oude telefoon doet de Whatsapp het wel ...

Dit gelezen?

https://www.kpn.com/beleef/blog/whatsapp-overzetten-naar-nieuwe-telefoon.htm

Heb je hier ook nog naar gekeken en zo ja, heb je hier nog iets aan gehad? Ik durf anders ook niet meteen te zeggen waar het fout gaat in jouw situatie. 


Zeker gelezen geprobeerd. Helaas zonder succes. Ik heb het scherm helemaal uitgerekt zodat ik kon zien wat er onder stond. Na 10 keer proberen heel snel proberen om op akkoord te drukken lukte het de 11e keer. Whatsapp doet het nu weer. Dank voor jullie ideeën en hulpvaardigheid! 


Reageer