Skip to main content
Ik heb een nieuwe Iphone besteld. en die wordt morgen tussen 13:00 en 17:00 bezorgd.

Nu krijg ik te horen dat ik kan werken morgen, dan ben ik dus niet thuis. Mijn familie is wel thuis.

Als ik mijn ID en mijn pinpas thuis laat, kan mijn dochter dit pakketje dan aannemen?


Als ik mijn ID en mijn pinpas thuis laat, kan mijn dochter dit pakketje dan aannemen?


Volgens mij niet. Tenzij ze sprekend op je lijkt. (er zit niet voor niets een pasfoto op)



Bij niet kunnen afleveren (volgens de regels) zullen er meer aflevermomenten volgen.
Hallo @Demya Welkom hier hier en gaaf dat je morgen je nieuwe iPhone krijgt! Ik heb nog toevoeging op Peter's reactie.



Het hangt er vanaf of je een nieuwe klant bij ons bent óf dat je je abonnement verlengd met een nieuw toestel. In dat eerste geval is het inderdaad noodzakelijk dat je zelf ter plekke bent. Als je echter je abonnement verlengd kan iemand anders het pakket ook aannemen. Mocht het niet lukken dan zullen er inderdaad nieuwe pogingen worden ondernomen om alsnog een afleverafspraak te maken.

Reageer