Skip to main content

Is Wifi bellen met Samsung S21 FE 5G mogelijk?

In de KPN lijst komt dit toestel niet voor.

Dank en groet,

Pieter 

Het zou me verbazen als die Samsung S21 FE dat niet kan. Vrijwel alle nieuwe Smartphones van de laatste paar jaar ondersteunen Mobiel bellen via wifi. Mijn Samsung S10 van 4 jaar oud kon het al.

Kijk eens in de Telefoon app bij Instellingen. Daar moet de optie “Bellen via Wi-Fi” staan.


Het zou me verbazen als die Samsung S21 FE dat niet kan. Vrijwel alle nieuwe Smartphones van de laatste paar jaar ondersteunen Mobiel bellen via wifi. Mijn Samsung S10 van 4 jaar oud kon het al.

Kijk eens in de Telefoon app bij Instellingen. Daar moet de optie “Bellen via Wi-Fi” staan.

@RBxx 

Dank.

Ik moet hem nog kopen, maar wil het zeker weten omdat ik dan mij vaste telefoon kan opzeggen. Ik heb namelijk zeer slechte telefoon ontvangst.


KPN verkoopt dit type ook hoor. Dat zouden ze inderdaad niet doen als VoLTE en VoWifi erop niet zouden werken.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/samsung/galaxy-s21-fe-5g/graphite-128-gb?merk=Samsung&meestverkocht=ASC

 


KPN verkoopt dit type ook hoor. Dat zouden ze inderdaad niet doen als VoLTE en VoWifi erop niet zouden werken.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/samsung/galaxy-s21-fe-5g/graphite-128-gb?merk=Samsung&meestverkocht=ASC

 

@PeterG Dank je, dat heb ik ook gezien, ik bestel hem inderdaad bij KPN en zal eerst navraag doen.

 


Via de webshop kun je hem alleen bestellen / kopen in combinatie met verlengen van het abonnement.

In de KPN winkel is ie los verkrijgbaar. Ze hebben daar overigens geen toestellen van boven de € 400 € 650 op voorraad in verband met overvallen in het recente verleden.

Als je ‘m los wilt kopen kan je overal terecht. Zelf geef ik met apparaten de voorkeur aan een fysieke winkel.


Volgens dit topic (klik hier) ligt het bedrag hoger: 

Uit veiligheidsoverwegingen zijn het enkel de toestellen met een prijs tot €650,- verkoopprijs.


Dank je, @RBxx . In verband met geselecteerd antwoord nu aangepast.