Skip to main content

Via KPN extra MB’s ontvangen van KPN zonder extra kosten. Had vanaf ongeveer September vorig jaar ineens Whats app erbij tot aan half December. Zonder verder aankondigingen is het verdwenen….. Wie herkent dit ook? Wie weet de reden?

 

Hallo @jonkmanvogel, welkom bij ons op het forum. Je vraag is me niet helemaal duidelijk, in het onderwerp heb je het over de WiFi verbinding maar in jouw bericht zie ik dat niet terugkomen. Je had MB's ontvangen voor je mobiele telefoon begrijp ik, wat is daarmee gebeurd? Ook noem je WhatsApp die je opeens had en daarna niet meer, bedoel je dat de app weer van je telefoon was verwijderd of iets anders? Als je zou kunnen toelichten wat je bedoelt kunnen we met je meedenken. Ik hoor het graag van je.


Toen ik op vakantie was in Frankrijk had ik ineens onderweg wifi. Kon whatsappen wat erg leuk was natuurlijk. Had een bericht gekregen van KPN dat de service verbeterd was van het abonnement.
Tot aan December 2019 heeft dat geduurd. 
Ineens kan ik nu niet meer whatsappen buitenshuis; alleen als ik ergens inlog voor Wifi of thuis.
Waarom is deze service er ineens afgehaald?
Vr groet Cocy 


Wat voor mobiel heeft u? Merk? Type?


Had je in Frankrijk echt een verbinding met een WiFi netwerk @jonkmanvogel? Het kan ook zijn dat je daar verbonden was met een mobiel netwerk (3G of 4G), welk icoontje stond er naast de naam van de provider waar je daar mee was verbonden? Net als Nick ben ik ook benieuwd wat voor toestel je hebt. Heb je deze ook al eens opnieuw opgestart om te kijken of dat verschil maakte?

Je kunt jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN (bij "Extra informatie”) ook op je forumprofiel toevoegen, dan kan ik jouw abonnement ook voor je bekijken.

Als je daarna de vragen hieronder kunt beantwoorden kunnen we verder kijken.


Bedankt voor je uitgebreide reactie. 
Ik weet niet meer welke provider ik in Frankrijk heb gehad. We hebben rondgereden met een camperbusje.. Maar op de terugweg rond Lyon kreeg ik ineens WhatsApp . Tot aan december vorig jaar.

Mijn verdere gegevens zal ik invullen.

Vr groet Cocky

 


Als je rondrijdt door Frankrijk zal je mogelijk ook met verschillende netwerken verbonden zijn geweest. Dat is dan geen WiFi netwerk geweest, maar het mobiele netwerk. Het kan zijn dat je daarbij op momenten geen bereik hebt gehad, tussen de bergen kan dat soms lastig zijn. Op je profiel zie ik de gegevens nog niet staan, mogelijk is er iets niet goed gegaan tijdens het opslaan van het profiel. Zou je dat nog eens kunnen proberen?