Heb een maand kunnen bellen via Wifi call (Starlink internetverbinding) maar plotseling werkt het niet meer.
Iemand dè oplossing om dit weer werkend te krijgen?
Heb een maand kunnen bellen via Wifi call (Starlink internetverbinding) maar plotseling werkt het niet meer.
Iemand dè oplossing om dit weer werkend te krijgen?
Hi
Beste
Het duurt allemaal iets langer dan mij lief is. Ik heb echter wel positief nieuws. In overleg met hun technisch team wordt eind deze week/begin volgende week een update gedaan waardoor dit opgelost moet worden. Zodra ik meer te horen krijg laat ik het hier weten. Dankjewel voor je geduld.
Wat moet ik proberen? Bij mij werkt het alweer een hele tijd! Zie mijn laatste reactie!
Nope, helaas maar t werkt nog steeds niet. Met 2 nummers hier thuis geprobeerd…
Wat moet ik proberen? Bij mij werkt het alweer een hele tijd! Zie mijn laatste reactie!
Dan hoef jij niets meer te doen.
Ik ga dit navragen.
Zou je mij de 06-nummers willen sturen? Dan kunnen we kijken waarom dit toch niet lukt bij jou.
Zou je mij de 06-nummers willen sturen? Dan kunnen we kijken waarom dit toch niet lukt bij jou.
Ja dat wil ik wel. Maar waar stuur ik die naar toe? Die ga ik niet op een openbaar forum delen.
Klik op de groene “willen sturen” van Alex.
Ja dat wil ik wel. Maar waar stuur ik die naar toe? Die ga ik niet op een openbaar forum delen.
DEZE, niemand ziet het verder. En hier de volledige link: https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=317326. Ik hoop dat je het doorgeeft, dan kunnen we meekijken.
DEZE, niemand ziet het verder. En hier de volledige link: https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=317326. Ik hoop dat je het doorgeeft, dan kunnen we meekijken.
Hoi
Hi
Ik heb het zojuist wederom doorgezet naar de technische afdeling.
Hi
Ik heb het zojuist wederom doorgezet naar de technische afdeling.
Thnx
Hi
Hi
Hoi
Hoi, ook ik heb sinds gisteren problemen met bellen via wifi (altijd gewerkt zonder iets te doen).
Mijn profiel is geupdate (4 mobiele nummers), zou iemand hier naar willen kijken?
Hoi, ook ik heb sinds gisteren problemen met bellen via wifi (altijd gewerkt zonder iets te doen).
Mijn profiel is geupdate (4 mobiele nummers), zou iemand hier naar willen kijken?
Heb je ook Starlink internet? Ik ben al meer dan 8 maanden bezig om het opgelost te krijgen. Wat ik inmiddels weet zou jou misschien ook kunnen helpen. Ben geen it’er maar wel een stuk wijzer inmiddels
Hoi
Ik ben wel ITer ;)
Hoi
Ik ben wel ITer ;)
Bij mij heeft het ook gewerkt. Toen ineens ff niet maar na een paar uur bellen met KPN was het wel opgelost. Tot begin januari dit jaar. Klantenservice kon me niet helpen. Hier op het forum ben ik tussen wal en schip gelaten. Eén maand geleden ben ik min of meer per ongeluk via mail in contact gekomen met een technische dienst van KPN. Die geven aan dat ik een Duits IP-adres heb en dat ze die niet mogen whitelisten. Starlink zegt dat ik een Nederlands IP-adres heb. KPN houd vol dat ik een Duits IP-adres heb. Ze checken dat via RIPE database (?). En daar hangt ie nu nog ergens…
Bah dat zuigt! Misschien via VPN app connecten?
VPN geprobeerd maar mag niet baten helaas.
VPN geprobeerd maar mag niet baten helaas.
Ik was onder de indruk dat je in het proces stond om het op te zeggen, niet dat dat mijn doel is. Mocht je dat nog willen doen: ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Bel even hiervoor
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.