Skip to main content

Ik wil mijn abonnement wijzigen, maar dat lukt niet. Ik wil het aantal mb’s ophogen. Kassa voor KPN lijkt me. Er staat vermeld dat het systeem wacht op goedkeuring (dit zònder überhaupt een actie te hebben verricht)  òf dat wijzigen niet mogelijk is. Terwijl in de voorwaarden staat dat ik eenmaal per maand kosteloos mijn abonnement kan wijzigen. Helaas krijg ik geen telefonisch contact met KPN. Hoe kan ik verder actie ondernemen? Ik wil contact!!!!!!!!!

Misschien een storing in mijnkpn. Bij mij lukt het wel. Of chatten of bellen met kpn is het snelst. 0800-0402. Een medewerker van kpn reageert doorgaans hier binnen 48 uur.


Hoi @AnitaS69, wat raar dat je je pakket niet kunt wijzigen. Krijg je die melding nog steeds als je het probeert of lukt het inmiddels wel?

Als het nog niet lukt kijk ik graag met je mee, daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Zou je het bewuste 06-nummer met postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.


Dank voor je reactie. Alles ingevuld. 

 


Dank voor de gegevens @AnitaS69, ik zie al waardoor het niet lukte. Je kunt het abonnement inderdaad een keer per maand wijzigen, maar dat kan niet in de eerste maand van het contract. Je zat nog binnen die eerste maand, daardoor lukte het niet. Morgen kan je het abonnement aanpassen, misschien lukt het in de loop van vandaag ook al :slight_smile: