Skip to main content
Antwoord

Wijzigen abonnement geeft foutmelding

• August 17, 2025
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

gm,

ik wil (tijdelijk) mijn abonnement wijzigen vwb data, en dat zou ook normaal moeten kunnen.

ik krijg echter de volgende foutmelding:

• U kunt uw abonnement één keer per maand kosteloos wijzigen. De wijziging gaat in vanaf de volgende factuurmaand.Bekijk abonnementsvoorwaardenHuidig abonnement
    • KPN H2013 Sim Only 1000 MB€ 29,37€ 18,26
    • Onbeperkt sms en 1000 MB in NL en EUKorting zolang het abonnement loopt
    Kies een ander abonnement
  • U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is.

het gaat om de onderste 2 regels.

is hier een verklaring voor??

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Pksparks1962 lijkt me een ‘antiek’abo als ik 2013 zie staan.

Morgen even langs een lokale KPN winkel gaan of morgen even bellen met 0800 0402 of een terugbelafspraak maken via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 17, 2025

Beste ​@Pksparks1962 lijkt me een ‘antiek’abo als ik 2013 zie staan.

Morgen even langs een lokale KPN winkel gaan of morgen even bellen met 0800 0402 of een terugbelafspraak maken via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Pksparks1962, dat is een hele goede vraag.

U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is.

Als je al een wijziging hebt aangevraagd, kan je niet nog een wijziging aanvragen. Als dit niet aan de orde is, dan durf ik zo niet te zeggen waarom een wijziging niet toegestaan zou zijn. Dit kan je het beste navragen bij onze klantenservice, zij kunnen dit voor je kunnen controleren. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X. Of loop inderdaad een KPN Winkel bij jou in de buurt binnen.

• Auteur
  • Helper
  • August 19, 2025

@JanD en ​@Denise van KPN :

ik werd eigenlijk getriggerd door Jan, met zijn opmerking over antiek abo.

dus mijn vrouw en ik beiden verlengd, en ipv resp 2 en 1 gb data, nu 8 en 15gb data, waarbij mijn vrouw nu zelfs goedkoper uit is.

probleem is dus nu opgelost, met 23 gb data samen moeten we de maand wel doorkomen😜😂

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat is inderdaad wel een hele vooruitgang ten opzichte van wat jullie hadden. 😁