Skip to main content

Toch maar even een schop in dit topic,

Ik wil het huidige glasvezelabonnement aanpassen naar meer snelheid en 4K decoders.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

@Speedmaster Als het goed is blijven je voordelen op je mobiele abonnement gelijk zolang je met je vaste internet bij KPN blijft. Welk abonnement je dan daarvoor hebt maakt niet uit. 

Een KPN medewerker moet hier nog maar ff iets over zeggen. Maar zo is het volgens mij.


Je moet overigens maar eens kijken of je die mobiele abonnementen ook niet kan verlengen. Ik denk dat je ook zo ongeveer voor dezelfde prijs uit komt. 2 GB dat voor 15 euro ofzo en 5 GB heb je voor 17,50 ofzo. Ik denk dat je daar ongeveer hetzelfde voor blijft betalen bij een nieuw abonnement. Je hebt dan geen mb's meenemen naar volgende maand meer, maar wel weer mb's delen...

 


Je moet overigens maar eens kijken of je die mobiele abonnementen ook niet kan verlengen. Ik denk dat je ook zo ongeveer voor dezelfde prijs uit komt. 2 GB dat voor 15 euro ofzo en 5 GB heb je voor 17,50 ofzo. Ik denk dat je daar ongeveer hetzelfde voor blijft betalen bij een nieuw abonnement. Je hebt dan geen mb's meenemen naar volgende maand meer, maar wel weer mb's delen...

 

 

Voor beide mobiele abbo's zijn de databundels toereikend, aanpassen of verlengen is daarom ook niet nodig.


De voordelen op de TFT abonnementen blijven zoals ze nu zijn.

Op het nieuwe Hussel abonnement (thuis) krijg je Hussel '’voordelen'’. Dat is dus Entertainmentkorting zoals vermeld in bovenstaande. Het pluspakket kost je daardoor maar € 1,99 per maand.

Bij meerdere abonnementen op één adres heb je op de Hussel abonnementen de Hussel '’voordelen'’ en op de oude abonnementen de Compleet voordelen.

Nieuw mobiele abo (eventueel). Volgens mij kom je dan per saldo ook iets goedkoper uit. En onbezorgt bellen.

2 GB en onbeperkt bellen: € 15,00 (na aftrek Husselkorting 2,50)
5 GB en onbeperkt bellen: € 17,50 (na aftrek Husselkorting 2,50)

je kunt ook kiezen voor bel/sms bundels van 150. Dan zijn de abo's resp. 14 en 16,50. Maar dan krijg je extra kosten als je daar overheen gaat. Dus: € 1 extra voor onbeperkt en je bespaart uiteindelijk veel meer dan 1 euro. En dan niet meer bellen met die dure huistelefoon :wink: . Die zou ik er dan ook uit laten, scheelt ook weer € 2 en dure gesprekskosten als je dan toch onbeperkt bellen met de mobiel hebt / zou hebben.


Voor beide mobiele abbo's zijn de databundels toereikend, aanpassen of verlengen is daarom ook niet nodig.

Maar wel goekoper en dan ook nog eens onbeperkt bellen. Of zelfs nog goedkoper met 150 belminuten.


Nogmaals, aanpassing aan de mobiele abonnementen  is niet de bedoeling. Het gaat echt alleen om de aanpassing aan het internet/tv abonnement zonder dat er een (grote) kostenstijging ontstaat op welk abonnement dan ook.

Het vaste nummer is er alleen maar om op een vaste lijn bereikbaar te zijn. Uitbellen gaat al jaren via een andere VoIP provider.


Het vaste nummer is er alleen maar om op een vaste lijn bereikbaar te zijn. Uitbellen gaat al jaren via een andere VoIP provider.

Ik bel uitgaand inderdaad ook via een gratis SIP trunk bij CheapConnect en daarbij geef ik als caller-id het KPN telefoonnummer mee.

Je hoeft dus geen abonnement voor het telefoonnummer bij CheapConnect te hebben en je betaalt alleen de gesprekskosten die veel lager zijn dan bij KPN en ook nog eens zonder een starttarief.


@wjb bedankt voor je suggestie maar ik heb hier 3 nummers, 1xKPN 1x 12Connect en 1x VoIPbuster, het is een beetje te veel van het goede maar komt alleen maar doordat er het afgelopen jaar contracten en huishoudens samen zijn gevoegd. Voor nu ligt de scope echt op het tv/internet deel. Hier wil ik meer snelheid in hebben en 4K zonder stijging van kosten, anders moet ik de directie hier thuis gaan overtuigen….😈😇


Als je alleen jouw Internet en TV abonnement wijzigt dan zou dat geen invloed mogen hebben op de mobiele abonnementen en de kortingen die daar op van toepassing zijn.


Als je alleen jouw Internet en TV abonnement wijzigt dan zou dat geen invloed mogen hebben op de mobiele abonnementen en de kortingen die daar op van toepassing zijn.

 

En DAT is dus wat ik graag even bevestigd zie door webcare.


Als je alleen jouw Internet en TV abonnement wijzigt dan zou dat geen invloed mogen hebben op de mobiele abonnementen en de kortingen die daar op van toepassing zijn.

En DAT is dus wat ik graag even bevestigd zie door webcare.

Dan hoop ik dat @Nadia of een andere moderator daar snel een bevestiging van kan geven.


Toch maar even een schop in dit topic,

Ik wil het huidige glasvezelabonnement aanpassen naar meer snelheid en 4K decoders.

Kijkend naar het prijsverschil is de meerkosten minimaal, maar naast het abonnement zijn er ook nog 2 mobiele TFT abonnementen, dus waar ga ik voordeel kwijt raken na de aanpassingen.

 

 

Schopje…. Wie kan hier naar kijken.. @Rutger_@Bart_Z@Paul_@Jasper@Lisa 


Hay @Speedmaster, leuk dat je de kpn community vraagt om advies, daarvoor ben je hier aan het juiste adres. 

De voordelen op de TFT abonnementen blijven zoals ze nu zijn.

Op het nieuwe Hussel abonnement (thuis) krijg je Hussel '’voordelen'’. Dat is dus Entertainmentkorting zoals vermeld in bovenstaande. Het pluspakket kost je daardoor maar € 1,99 per maand.

Bij meerdere abonnementen op één adres heb je op de Hussel abonnementen de Hussel '’voordelen'’ en op de oude abonnementen de Compleet voordelen.

Wat Peter en wjb aangeven, klopt helemaal! Daar heb ik niks aan toe te voegen.

Toch liever persoonlijk en uitgebreid advies van een kpn medewerker? Maak dan een afspraak met de KPN Keuzehulp Je kunt dan veilig vanuit huis videobellen met een KPN Adviseur. Samen nemen jullie jouw abonnement door en de adviseur past het direct voor je aan.Â