Skip to main content
Antwoord

Wijzigen mobiele abonnement vanuit de VS lukt niet

• November 13, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ben momenteel in de US. Had graag via de kpm app mijn abonnement gewijzigd naar super unlimited aangezien daar data in de US bijzit. Het lukt me echter niet omdat ik er blijkbaar een wijziging aan de gang is. Deze melding krijg ik al een week nu. Maar alles is wat betreft mijn recente overstap allemaal geregeld.

Had graag vanop afstand schriftelijk met klantenservice contact om dit op te lossen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@OlivierU ,

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Overigens gaat een wijziging van jouw bundel niet per direct in, maar pas bij de start van jouw volgende maandelijkse abonnementsperiode. 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hallo ​@OlivierU ,

Bel +316 1200 1200 (pas op: belkosten). 

Aanvulling:
Bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag 08.00 tot 17.00 uur (NL tijd).
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storing 24/7 bereikbaar. 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Overigens gaat een wijziging van jouw bundel niet per direct in, maar pas bij de start van jouw volgende maandelijkse abonnementsperiode. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 13, 2025

Hallo ​@OlivierU , hoe recent is jouw KPN abonnement gestart?

Je kan pas ná de eerste volledige factuurperiode het abonnement maandelijks 1x wijzigen. De wijziging gaat dan in op de eerste dag van de daarop volgende factuurperiode.

Hoe lang ben je nog in de VS? Mogelijk is dat bezoek dus al achter de rug voordat de gewenste wijziging van het abonnement actief kan worden.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@OlivierU, welkom op de community. Is de situatie met tips van Noordzee en Ruud duidelijker geworden? We weten natuurlijk niet hoe lang je in Amerika blijft, een wijziging gaat de volgende periode in. Er is een kans dat het dan pas ingaat als je alweer terug bent, zoals Ruud al noemt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 18, 2025

​@OlivierU 

Heb je nog contact gehad met de klantenservice? Dan heb je van hun waarschijnlijk ook wel gehoord dat een wijziging van jouw abonnement nog even op zich kan laten wachten.  

Â