Skip to main content
Aflever adres veranderen



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt



Hoi @Scheep77 . Welkom op het forum!

Je bericht is nogal kort. Wat kan ik precies voor je doen? Heb je een mobieltje bij ons besteld?

Kun je anders je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Laat maar weten wat ik voor je kan doen.
Div keren gemaild en lang op de wacht gezeten aan de telefoon zo klaar mee geen tv vandaag maar op nr 38 HEBBEN ze wel internet van kon hoe kan dat bel mij maar terug aub op xxxx



admin: gegevens verwijderd ivm privacy
Hoi @Scheep77 . Dat is niet helemaal hoe het forum werkt.

Ik kan in sommige gevallen een afspraak met je maken om iets telefonisch door te spreken. Maar dan moet ik wel weten wat er aan de hand is.

Ik weet op dit moment nog niet wat er bij jou thuis speelt en je hebt je profiel nog niet aangevuld met adres gegevens. Kun je toelichten wat er nu precies mis is? Dan ga ik direct voor je aan de slag.

Je profiel kun je op deze pagina aanvullen. Vergeet niet om het daarna te bewaren.

Voor gratis telefonische ondersteuning kun je altijd bellen met 0800 0402. Dan krijg je onmiddellijk een medewerker te spreken.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 🙂