Skip to main content

Is de volgende wijziging mogelijk of ga ik er op achteruit doordat ik voordelen verlies?

Ik heb onderstaande abonnementen ( TV, Internet & Bellen; KPN 2017 Zorgeloos Standaard; KPN 2017 Standaard) en wil alleen de mobiele abonnement wijzigen in:

Actie: krijg nu 10 GB + 10 GB extra zolang je abonnement loopt

en

 

====================================================

TV, Internet & Bellen                                                 

  • Alles-in-1 Thuis Standaard                                        € 69,25
  • Pluspakket                                                                €  9,99
  • Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet        - €  9,99

Gratis producten

  • HD tv-ontvanger met harddiskrecorder
  • gratis-Opnemen Pakket gratis
  • Gratis Onderling Bellen
  • KPN Veilig
  • Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
  • Spotify Premium - gratis                                          -0,00

Totaal incl. btw                                                              € 69,25

====================================================

KPN 2017 Zorgeloos Standaard                                   € 30,08

  • Onbeperkt bel/sms en 10 GB in NL en EU                   -
  • Dubbel Zoveel Data                                                    -
  • Korting zolang je abonnement loopt                   -  €   5,00

Totaal incl. btw                                                               € 25,08

======================================================

KPN 2017 Basis                                                                 € 25,93

  • Korting zolang je abonnement loopt                     - €  5,19
  • KPN Compleet - Dubbel Zoveel Data                               -
  • KPN Compleet - 5 euro Mobiel Korting                  - €  5,00
  • Gratis Onderling Bellen                                                  -

Totaal incl. btw                                                                  € 15,74

Hallo @M.Cramer ,

Graag wil ik je vragen of je je profiel hier wilt invullen. Dit kan je hier doen.

Als je dit hebt gedaan graag dit even zeggen zodat een KPN Medewerker je verder kan helpen.


Dag Julian,

Dank voor je reactie. Gegevens zijn ingevuld.

Hartelijke groet, Mike Cramer 


Hoi @M.Cramer, 

Welkom terug op het KPN Forum! Het is altijd goed om de opties voor een verlenging even goed na te kijken. Wanneer je je mobiele abonnementen verlengt naar KPN Hussel, verandert daarmee niet iets aan de KPN Compleet voordelen van je aansluiting Thuis. Die voordelen blijven dus ongewijzigd. 

Voor je mobiele abonnementen ga je, in plaats van KPN Compleet voordelen, de KPN Hussel voordelen krijgen. Dat houdt (in combinatie met een KPN aansluiting Thuis) dus in: € 5 of € 7.50 (afhankelijk van welk abonnement je kiest) KPN Husselkorting, gratis onderling bellen en MB's delen. Verdubbeling van bundels krijg je bij KPN Hussel niet meer, dit is omdat de bundels van Hussel Mobiel abonnementen al ruimer zijn, vergeleken met de oudere abonnementstypes. 

In jouw situatie houd je voor de eerste mobiele aansluiting (door de tijdelijke actie 10 Gb gratis) een bundel van 20 Gb en onbeperkt bellen. Kies je voor een tweejarig contract, kom je voor dat abonnement (na aftrek van de Husselkorting) uit op € 22.50 per maand, dus voordeliger dan wat je nu betaalt. 

Voor je tweede aansluiting heb je nu een KPN 2017 Basis abonnement met 1+1= 2 GB en 200+200 = 400 min/sms. Verleng je met een tweejarig contract je naar een Hussel 2 Gb abonnement met onbeperkt bellen, dan ga je daarvoor (na aftrek van de Husselkorting) € 15 per maand betalen. Dus ook daarmee kom je gunstiger uit dan nu. :slight_smile:

Verlengen kan eenvoudig via onze website, via onze telefonische Klantenservice 0800-0402 (gratis) of via één van onze KPN Winkels. Mocht je naar aanleiding van mijn reactie nog vragen hebben, geef het gerust aan. 


Reageer