Skip to main content
Antwoord

Wijziging abonnement en verandering einddatum contract

• November 19, 2025
  • 9 reacties
  • 93 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik mijn abonnement nu wil wijzigen, verandert dan de einddatum van mijn contract?

graag een antwoord van een kpn-medewerker!

niet omdat ik de rest niet vertrouw maar ik wil het wel zeker weten zodat ik straks niet in financiële problemen kom.

bedankt alvast 

Beste antwoord door Marlon92

En tv opzeggen, wijzigen naar streaming (kpn+), wat doet dat met de datum einde contract?

Bij nieuwere abonnementen is tv een apart onderdeel. Daarbij kun je tv opzeggen. Dat heeft dan geen invloed op de einddatum. Ook bij sommige oudere abonnementen is KPN bezig om tv af te splitsen van internet. In dat geval word tv ook bij deze abonnementen een apart onderdeel wat je stop kan zetten zonder dat de einddatum van je contract veranderd.

9 reacties

• November 19, 2025

Als je een antwoord wil van een KPN medewerker moet je bellen. Of je vraag via Facebook of X stellen. Dit is een klant-helpt-klant forum. 

Welke wijziging wil je doen? Misschien kan je hier vast antwoord op geven? Als hier nog een KPN medewerker reageert, dan wil die dit ook weten waarschijnlijk. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 19, 2025

Als je nog binnen een vast contract zit, kun je maandelijks je abo naar boven of beneden bijstellen, daar verandert de einddatum van je contract niet van.

Ben je contractvrij, dan kun je verlengen met of zonder toestel en wordt de einddatum van je contract 24 maanden na het moment van aanpassen ​@Sasvangent 

Zie verder de reactie van ​@Marlon92 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

​@Marlon92 ​@JanD dank u voor de info, kpn is een prima provider maar contact via telefoon is waardeloos en chat doen ze niet meer aan heb ik het idee. 
ik ga aan de slag met jullie informatie! 😊

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 19, 2025

Beste ​@Sasvangent je kunt KPN ook bereiken via een terugbelverzoek, zie link, Facebook, X of Instagram:

BELAFSPRAAK

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Dat is voor mij dus een probleem ​@JanD  ik ben dus heel slecht bereikbaar en moet dus zelf een goed moment vinden. Kan het niet af laten hangen van een ander. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag ​@Sasvangent! Welkom op de KPN Community zoals je merkt denken we graag even mee. Heb je al contact gehad? Ik denk dat gezien de omstandigheden een terugbelafspraak dan het makkelijkst is. Mocht je nog vragen hebben laat het dan weten! We helpen graag!

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 30, 2025

En tv opzeggen, wijzigen naar streaming (kpn+), wat doet dat met de datum einde contract?

• Antwoord
  • November 30, 2025

Bij nieuwere abonnementen is tv een apart onderdeel. Daarbij kun je tv opzeggen. Dat heeft dan geen invloed op de einddatum. Ook bij sommige oudere abonnementen is KPN bezig om tv af te splitsen van internet. In dat geval word tv ook bij deze abonnementen een apart onderdeel wat je stop kan zetten zonder dat de einddatum van je contract veranderd.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 30, 2025

Dank, dan ga ik de stap nemen.