Skip to main content

Momenteel heb ik KPN internet en bellen buitengebied en daarnaast 3 mobiele abonnementen. 1x een MOBIEL abonnement met 5GB, 1 x mobiel met 50GB (verdubbeld naar 100 vanwege compleet pakket) en 1 datacard van euro 5,45 per maand op de boot  zowel het 5GB mobiele abonnement als de datakaart op de boot krijgen GB van het 100 GB abonnement gedeeld. 
nu heb ik op de boot een smart tv gekocht dus wil die kaart vervangen door een onbeperkt data abonnement, mijn eigen abonnement komt ook voor verlenging in aanmerking dus denk ik eraan deze ook te vervangen met een onbeperkt data abonnement en vanaf deze 2 onbeperkte kaarten dan ieder  25GB over te zetten naar het 5GB mobiele abonnement. Wil mn kosten per maand zo min mogelijk verhogen  klopt mijn denkwijze of zijn er andere betere oplossingen.  De twee mobiele telefoonkaarten kaarten verbruiken ieder zo n 20tot 30 GB per maand. Ik heb berekend dat ik dan op zo n 67,50 per maand uitkom  dank voor het meedenken.

 

Rob

 

Hoi @RobBvL! Het is druk en daardoor reageer ik later dan gewenst op jouw bericht. Aan de hand van de ingevulde klantgegevens in jouw profiel, heb ik kunnen nagaan dat je al contact met ons gehad hebt en het één en ander in gang gezet hebt, top! (Wel jammer voor mij, had graag met je meegedacht). Als er nog onduidelijkheden of vragen zijn, laat het dan gerust weten!


Hallo @Shyrin_ ,

Ja zag ineens dat ik toch ook telefonisch geholpen kon worden en het advies daar bevestigde mijn gedachte dus maar direct gedaan, wat niet wil zeggen dat dit het beste idee is misschien maar heb totaal 14 dagen bedenktijd dus kan nog wijzigen. 

dank je wel @Shyrin_