Skip to main content
Ik heb 2 februari mijn abonnement verlengt i.p.v 29 maart, waren in de buurt van een KPN-shop, dus was wel even makkelijk. 4 februari nieuwe abonnementen, die toch wat voordeliger uitvallen, zeker gezien het gebruik van data. Ik ben er in de winkel niet op gewezen dat ik wellicht beter even had kunnen wachten, want dan was ik toch een aantal euro goedkoper uit geweest met een grotere databundel.

Vraag: Zou mijn nieuwe bundel nog wel om kunnen zetten naar een abonnement van 4 februari, zeker omdat mijn echte verlengingsdatum na 4 februari ligt??



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Hoi @WVER

Binnen 14 dagen bedenktijd kun je nog veranderen dus snel even bellen met 0800 0105
Goedemiddag @WVER. Welkom op het forum! Helaas hebben we niet de mogelijkheid om dit te wijzigen. Zoals huistijger al aangeeft kan je deze verlenging annuleren (binnen 14 dagen) en daarna opnieuw verlengen naar één van onze nieuwe abonnementen.Heb je inmiddels al telefonisch contract opgenomen met onze klantenservice? Zij kunnen jou verder helpen hierin. We horen graag van je.
Mensen hartelijk dank voor de reacties. Ik ga dit morgen (12 februari) meteen regelen.

Reageer