Skip to main content

Hallo,

Ik krijg steeds melding dat mijn factuuradres en opgegeven adres niet overeenkomen, waardoor nu mijn ‘voordelen komen te vervallen’. Ik heb het echter gecheckt en de postcode en huisnummer komen overeen. Het enige wat in de factuuradres mis gaat is dat het ^ dat op Dûkdalf staat niet goed verwerkt wordt en het een vreemd woord met toegevoegde letters wordt. Ik heb geprobeerd mijn adres aan te passen, maar ik kan alleen de postcode en huisnummer invullen en hij blijft het verkeerd verwerken. Ik kan hier dus niks mee én dit is niet mijn schuld. Hoe moet ik dit nou oplossen als KPN op zondag niet telefonisch hiervoor bereikbaar is, de sms van de vervallen voordelen krijg ik dan wel weer op zondag, erg jammer. 

 

Groet, Stefanie.

Hallo @Schaap1991 Is dit inmiddels al opgelost? Even bellen met de klantenservice (0800-0402) of een chat via de website is wel de beste manier om dit direct op te lossen. 


Excuus, ja het is een soort van opgelost. Ik word binnenkort gebeld door iemand die ook belt ivm verlopen rijbewijs en die is van de ‘juiste afdeling’. Hij/zij kan mijn factuuradres aanpassen. Er is genoteerd dat het systeem het verkeerd verwerkt en dat mijn voordelen dus gewoon door moeten gaan. 
 

Groeten Stefanie