Skip to main content
Ik heb telefonische contact gehad om mijn datum van mijn betaling te wijzigingen. Dit kan niet volgens de medewerker omdat ik vast zit aan me mobiele telefonie datum. Ik snap dit heel goed maar als nog jullie willen dat alles optijd word betaald zou het wel fijn zijn als we er samen over uit kunnen komen dat het rond de 24ste van de maand word afgeschreven. Ik vraag me af waarom dit bij jullie niet kan en bij andere providers wel?
Hi Kimberley, welkom hier.



Zo te lezen gaat dit om een mobiele abonnement, hierin zou wel iets mogelijk moeten zijn. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Dit heb ik gedaan
Dankjewel. Ik heb nu de factuurdatum aangepast naar de 18de van de maand. Hier moet je niet van schrikken, de incasso wordt 4 tot 6 dagen later gedaan. Wanneer dat niet lukt wordt dit enkele dagen later wederom gedaan, dit zonder extra kosten. Zoals ik het nu lees, en hopelijk begrijp, moet dit een oplossing zijn waarmee we allebei kunnen leven. 😉



Klopt dit?


dus dan word het rond de 23ste of 24ste afgeschreven?
Maximaal 27ste, hoef je zelf niets voor te doen. Behalve de zorg dragen voor voldoende saldo. Kleine kanttekening, kan zijn dat het vanaf juli wordt verwerkt, en nog niet vanaf deze maand.