Skip to main content
ik heg mijn abonnement naar 3 g gezet maar krijg nog steeds maar 3ui



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste @tjkatuin Ik ben bang dat ik je vraag niet goed begrijp. Kun je het ietsje verder toelichten?
Ik had een abonnement met 3gb. In het buitenland is dat onvoldoende. Ik hebhet contract aangepast.. de nieuwe overeenkomst geeft 5 gb.

Mijn telefoon sluit de boel echter bijna af bij 3 GB. ofwel de wijziging is nog niet doorgevoerd.
Hallo @tjkatuin Dank voor de toelichting, dat verduidelijkt al veel. Nu kunnen er twee dingen aan de hand zijn. Als je je abonnement hebt aangepast (dus binnen de contractstermijn je abonnement hebt opgehoogd) wordt zo'n wijziging inderdaad niet direct door gevoerd, maar per de eerste van de volgende maand. Als je abonnement hebt verléngd gaat je nieuwe contract uiteraard pas in als je je huidige abonnement volledig hebt uitgediend.



Zal ik voor je nakijken hoe het precies zit? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Uitgevoerd tel no (...)



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hallo @tjkatuin Dank voor de gegevens. Op het nummer dat je doorgeeft loopt volgens mij een abonnement met 10GB. Ik zie echter ook dat het deel uitmaakt van een zakelijk pakket. Wellicht heeft het daar iets mee te maken. Omdat ik werk voor de consumententak KPN kan ik daar niet volledig naar kijken. Je zou het beste contact kunnen opnemen met de Zakelijke Klantenservice via 0800-0403 óf deze vraag even kunnen stellen op het Zakelijke Forum.

Reageer