Skip to main content

Mijn contract loopt nog tot 28-04-2021 ik wil graag een ander toestel, kan ik dan het contract afkopen en weer een nieuw abonnement afsluiten met een nieuw toestel?

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Je betaald dan de resterende maanden in 1 keer plus wat kosten. Je kunt dan beter gewoon een los toestel kopen tenminste als dat financieel  mogelijk is voor je.


Je betaald dan de resterende maanden in 1 keer plus wat kosten. Je kunt dan beter gewoon een los toestel kopen tenminste als dat financieel  mogelijk is voor je.

Ja de resterende kosten was duidelijk maar stel die heb ik afbetaald kan ik dan direct weer een nieuw abonnement afsluiten? 


Dan moet je nog een maand wachten. Totdat ook bij BKR uw schuld afgemeld is. Daarna pas is een nieuwe lening en dus nieuw toestel mogelijk. Dat word dus wel september of oktober ofzo...


Dag @Cornepoppe Welkom hier en goed om te zien dat je al de nodige uitleg hebt gekregen. Als je dit heel graag wilt zal het er op neer komen dat je huidige contract moet afkopen, zoals hierboven al wordt aangegeven. Daarna zou je nieuw contract kunnen afsluiten, met een nieuw toestel. Het heeft dus wel de nodige voeten in de aarde en je kunt je afvragen of het de moeite waard is voor je. Wat is eigenlijk de reden dat je dit wilt?


Een toestel aanschaffen met lening is niet verplicht. Ik heb ‘t nog nooit met een lening gedaan.

(v.u. mijn opvoeding: lenen voor auto of huis).

Verder:

Behalve het abonnement zal je huidige toestellening dan ook nog lopen? Beiden in 1 X aftikken zal ook een flinke kostenpost zijn. En dan heb je je nieuwe toestel nog niet en al aardig wat in 1 X kwijt.


Reageer