Skip to main content
Antwoord

Wil graag e-sim installeren echter kan ik geen berichten ontvangen

• November 25, 2025
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben van aanbieder veranderd, mijn oude simkaart werkt niet en ik wil graag een e-simkaart instellen. Ik kan echter niet inloggen met mijn KPN-ID omdat ik geen berichten kan ontvangen.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Stefano Draghi, welkom op de community. Als je nu geen berichten kunt ontvangen is dat lastig inderdaad. Is het sindsdien al gelukt, of nog niet?

Deze stappen leggen het activeren ook uit, die kunnen je hierbij ook helpen:

Als het nog niet is gelukt kan je het makkelijkste naar een van onze winkels gaan en daar een fysieke simkaart aanvragen. Dan kan je het daarmee in MijnKPN activeren en daarna omzetten naar een e-sim. Die stap is meestal niet nodig met de genoemde stappen.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2025

Hoi ​@Stefano Draghi, welkom op de community. Als je nu geen berichten kunt ontvangen is dat lastig inderdaad. Is het sindsdien al gelukt, of nog niet?

Deze stappen leggen het activeren ook uit, die kunnen je hierbij ook helpen:

Als het nog niet is gelukt kan je het makkelijkste naar een van onze winkels gaan en daar een fysieke simkaart aanvragen. Dan kan je het daarmee in MijnKPN activeren en daarna omzetten naar een e-sim. Die stap is meestal niet nodig met de genoemde stappen.