Skip to main content
Beantwoord

Wil graag een tweede nummer als werknummer. Kan dit met een esim via mijn bestaande abonnement?

• September 5, 2023
  • 1 reactie
  • 1188 keer bekeken

Ik heb momenteel een lopend abonnement (iPhone 14 pro) bij KPN met een fysieke sim, maar wil graag gewoon een tweede nummer op diezelfde telefoon als werknummer. Kan ik een esim toevoegen en gebruik maken van de data en belminuten op mijn prive sim? Of de privesim omzetten naar een esim en dan een losse simkaart in mijn telefoon doen als werknummer? Of moet ik echt een los abonnement aflsuiten met eigen interneten belminuten voor het tweede nummer, terwijl ik op de andere sim voldoende heb?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @Sohihihi. Door zowel de fysieke sim en de e-sim te gebruiken kan je inderdaad 2 nummers op jouw toestel hebben. Ze moeten beiden een eigen abonnement hebben, als het nummer geen onderdeel is van een abonnement zal het niet werken. De data van een een abonnement kan gedeeld worden, dat kan je op het toestel zelf instellen. De belminuten gaan wel per nummer, aangezien je belt met dat nummer en dus de bijbehorende simkaart. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2023

Welkom op het forum @Sohihihi. Door zowel de fysieke sim en de e-sim te gebruiken kan je inderdaad 2 nummers op jouw toestel hebben. Ze moeten beiden een eigen abonnement hebben, als het nummer geen onderdeel is van een abonnement zal het niet werken. De data van een een abonnement kan gedeeld worden, dat kan je op het toestel zelf instellen. De belminuten gaan wel per nummer, aangezien je belt met dat nummer en dus de bijbehorende simkaart.