Skip to main content

Hallo, ik kan mijn abonnement verlengen en wil graag verlengen met een nieuwe telefoon alleen zie ik nergens een Sony telefoon staan, komen deze nog of moet ik overstappen naar een andere mobiele provider? Ik zoek alleen een sony telefoon, dit merk bevalt me prima en stap niet over op een ander merk.

Mvg Mark91142

Goedemiddag @Mark91142, op dit moment zijn er geen Sony toestellen in het assortiment van KPN. Als je tevreden bent over dat merk, kan ik prima begrijpen dat je niet wil wisselen naar een ander merk. Gelukkig kun je wel bijvoorbeeld via Belsimpel Sony toestellen in combinatie met een KPN abonnement nemen. 


Goedemiddag @Mark91142, op dit moment zijn er geen Sony toestellen in het assortiment van KPN. Als je tevreden bent over dat merk, kan ik prima begrijpen dat je niet wil wisselen naar een ander merk. Gelukkig kun je wel bijvoorbeeld via Belsimpel Sony toestellen in combinatie met een KPN abonnement nemen. 

Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken bij belsimpel. 


Goedendag 

Zal KPN wel weer Sony Xperia verkopen???

En mocht ik bij Belsimpel wel een kpn abonnement nemen met een Sony Xperia heb ik dan de zelfde kortingen als bij KPN zelf.


Op dit moment hebben we geen Sony toestellen in het assortiment. Ik kan je helaas niet aangeven wanneer dit wel weer het geval zal zijn. 
Mocht je via Belsimpel bestellen, dan krijg je op jouw abonnement dezelfde korting als via KPN rechtstreeks. 


Dank je voor het duidelijke antwoord


Deze vraag is van 6 maanden geleden

Ik kan mijn abbo vanaf 6 februari verlengen en zie dat er nog steeds geen sony tussen staat.

Aangezien ik zweer bij Sony vraag ik mij af wat ik nu zou moeten doen om toch met mijn pakket bij kpn te blijven maar wel met een type Sony mobiel


Deze vraag is van 6 maanden geleden

Ik kan mijn abbo vanaf 6 februari verlengen en zie dat er nog steeds geen sony tussen staat.

Aangezien ik zweer bij Sony vraag ik mij af wat ik nu zou moeten doen om toch met mijn pakket bij kpn te blijven maar wel met een type Sony mobiel

Hallo @jrsnijder , dan ga je naar een telefoonboer op de hoek, die ook met KPN samenwerkt inzake verlengingen e.d. en die jouw gewenste toestel kan leveren.

Succes.

 

 


Hallo, ik kan mijn abonnement verlengen en wil graag verlengen met een nieuwe telefoon alleen zie ik nergens een Sony telefoon staan, komen deze nog of moet ik overstappen naar een andere mobiele provider? Ik zoek alleen een sony telefoon, dit merk bevalt me prima en stap niet over op een ander merk.

Mvg Mark91142




ja beste KPN, ik wil ook graag weer een Sony telefoon, vind het jammer dat deze niet te kiezen is op het moment, zou hiernaar gekeken kunnen worden? het zijn hele goede telefoons gebruik al paar jaar die van Sony en nooit klachten over gehad ten opzichte van die van samsung etc


Deze vraag is van 6 maanden geleden

Ik kan mijn abbo vanaf 6 februari verlengen en zie dat er nog steeds geen sony tussen staat.

Aangezien ik zweer bij Sony vraag ik mij af wat ik nu zou moeten doen om toch met mijn pakket bij kpn te blijven maar wel met een type Sony mobiel

Hallo @jrsnijder , dan ga je naar een telefoonboer op de hoek, die ook met KPN samenwerkt inzake verlengingen e.d. en die jouw gewenste toestel kan leveren.

Succes.

 

 

Of een Sony kopen bij een willekeurige telefoonboer zonder je abo te verlengen


Hallo @Jeroenv86 

Als provider is de verkoop van toestellen voor KPN niet het eerste doel. Daarom is het assortiment beperkt.

Kijk eens bij een ander zoals Belsimpel of Mobiel.nl die hebben meestal een ruimer aanbod.
Ook daar kan je het combineren met de voordelen bij een abonnement bij KPN.


Hoi @Jeroenv86 

Je hoeft de telefoon niet per se bij KPN te kopen Je kunt gewoon bijvoorbeeld de Media Markt binnenlopen daar een toestel uitkiezen en in combinatie met het verlengen van je kpn abonnement  daar de toestel lening afsluiten. Beter is natuurlijk en toestel gewoon te betalen zodat je geen schuld hebt. Een lening is niet verplicht en ook niet altijd handig. Onder andere heb je hogere maandlasten. Met een lening tot maximaal € 249 heb je geen BKR registratie. 

Online kun je terecht bij bijvoorbeeld belsimpel.nl en dan je telefoon daar kopen en via hen het KPN abonnement verlengen.

Een lokale telefoonwinkel die ook KPN abonnementen verkopen, en dat doen ze bijna allemaal, kan natuurlijk ook.

Succes en vast plezier van je nieuwe telefoon. 


Hallo @Jeroenv86 

Als provider is de verkoop van toestellen voor KPN niet het eerste doel. Daarom is het assortiment beperkt.

Kijk eens bij een ander zoals Belsimpel of Mobiel.nl die hebben meestal een ruimer aanbod.
Ook daar kan je het combineren met de voordelen bij een abonnement bij KPN.



ja ik zie het inderdaad bij belsimpel hebben ze wel de xperia modellen van sony.. hoop dat alles goed verloopt als ik via hun verleng dan. we gaan het zien.   zolang ik maar hetzelfde pakket heb als ik voorheen had voor dezelfde prijs.


Als je hetzelfde wilt als dat je nu hebt hoef je niet te verlengen, gewoon een losse telefoon kopen


Als je hetzelfde wilt als dat je nu hebt hoef je niet te verlengen, gewoon een losse telefoon kopen



uhmmmmmmm, verlengen moet sowieso wel, want anders stopt abonnement gewoon??

en het voordeel van een telefoon bij je abbo nemen is zegmaar dat je niet 1000 euro meteen hoeft neer te leggen maar dat de betaling verspreid zit over twee jaar…  dit systeem bestaat geloof ik al langer dan 20 jaar in NL maargoed,    de xperia telefoons van sony zijn niet zo goedkoop    dus “gewoon”  een losse telefoon kopen is ook helemaal niet handiger dan kiezen voor een nieuwe bij je verlenging.

 


Als je niet verlengd loopt je abo gewoon door, minus de evt kosten van je lening van je huidige toestel


Als je niet verlengd loopt je abo gewoon door, minus de evt kosten van je lening van je huidige toestel


hm goed om te weten, dus als je  het niet stop zet en je vertrekt naar het buitenland dan heb je zegmaar ook een probleem xD


Na een contract zal het abonnement doorlopen als een maandelijks opzegbaar abonnement @Jeroenv86. Tenzij jij als contractant een opzegging doorgeeft zal KPN geen opzegging doorvoeren.