Skip to main content

Graag wil ik weten of ik al verzekerd ben voor schade, zoja waar en wanneer kan ik mijn toestel opsturen voor reparatie? 

Welkom op het forum van KPN @Mich1233 

Of je een toestelverzekering hebt afgesloten, zou je echt zelf moeten nagaan.
Hiervan zou je toentertijd een bevestiging per e-mail hebben moeten ontvangen, en staat (eventueel) ook in het contract ten tijde dat je deze toestelverzekering gelijk had afgesloten tijdens het bestellen.

Alle informatie omtrent de toestelverzekering direct afgesloten bij KPN, vindt je op deze pagina:
Verzeker je toestel tegen schade en diefstal

Daarnaast kun je jezelf ook nog verzekeringen voor mobiele apparatuur, bij de verzekeraar van je inboedelverzekering, maar dat verschilt nogal per verzekeraar, dekking en maandelijkse premie.

Ik zelf heb mijn mobiele apparaten verzekerd bij ASR (zie onderaan mijn bericht), zodat ik mij niet apart hoeft te verzekeren voor mijn dure iPhone 14 Pro Max en Apple Watch Ultra.

Dus of jouw inboedelverzekering zo’n optie heeft, zou je moet nagaan op de website van je verzekeraar.

Maar ik zou eerst gaan checken of je tijdens het bestellen van je huidige toestel, een losse toestelverzekering hebt afgesloten.
In de voorwaarden staat vermeld (of apart vermeld op de website van de verzekering) hoe je een toestel ter reparatie kunt aanbieden.

 

Mobiele elektronica

Verzeker alle laptops, smartphones, tablets en andere mobiele elektronica in je gezin binnen en buitenshuis overal ter wereld. Ook tegen vallen, stoten, waterschades en zonder eigen risico. Reparatie niet mogelijk? Dan krijg je het eerste jaar nieuwwaarde, daarna refurbished waarde en na 5  jaar de dagwaarde terug.


Hoi @Mich1233 
Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Hoi @Mich1233 
Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Dank voor je toevoeging @huistijger !