Skip to main content
Beantwoord

Wil verlengen met iPhone 14 Pro of Max maar kan deze niet kiezen

• April 14, 2025
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik wil graag mijn abonnement verlengen met een iPhone 14 Pro of 14 pro Max. Maar die staat niet tussen de keuzes in de lijst. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Minke van Loon 

De iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn nog op voorraad bij Belsimpel.nl.
Bij Belsimpel kun je gewoon en zonder problemen je KPN mobiele abonnement verlengen, tezamen met een iPhone 14 Pro of Pro Max.

Directe link iPhone 14 Pro: iPhone 14 Pro bestellen

Directe link iPhone 14 Pro Max: iPhone 14 Pro Max

Maar bij de meeste (online) winkels is deze niet meer verkrijgbaar, omdat Apple eind 2023 is gestopt met de productie van deze iPhone’s.

Zelf heb ik ook de iPhone 14 Pro Max, en deze werkt super fijn en goed.
Heeft nog geen enkele meerwaarde om hem te upgraden naar de iPhone 16 Pro / Pro Max.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 14, 2025

Beste ​@Minke van Loon Als KPN dat toestel niet levert, zul je iets anders moeten kiezen, of gewoon je abo verlengen zonder telefoon of je abo verlengen bij een mobiele shop die jou gewenste telefoon wel levert en waar je dan ook meteen je abo via hun bij KPN kunt verlengen als zij zaken doen met KPN.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Minke van Loon 

De iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn nog op voorraad bij Belsimpel.nl.
Bij Belsimpel kun je gewoon en zonder problemen je KPN mobiele abonnement verlengen, tezamen met een iPhone 14 Pro of Pro Max.

Directe link iPhone 14 Pro: iPhone 14 Pro bestellen

Directe link iPhone 14 Pro Max: iPhone 14 Pro Max

Maar bij de meeste (online) winkels is deze niet meer verkrijgbaar, omdat Apple eind 2023 is gestopt met de productie van deze iPhone’s.

Zelf heb ik ook de iPhone 14 Pro Max, en deze werkt super fijn en goed.
Heeft nog geen enkele meerwaarde om hem te upgraden naar de iPhone 16 Pro / Pro Max.