Skip to main content

Hallo,

 

Graag wil ik weten wie mij heeft gebeld en waar ik dat terug kan vinden?

 

 

Goedemiddag @AH for life en welkom hier op het KPN forum :)

 

In principe kun je dit alleen terugvinden in het toestel waarmee het desbetreffende nummer je heeft gebeld. Tenzij dit een anonieme oproep was, dan is het niet mogelijk om te achterhalen welk telefoonnummer je heeft gebeld. Je krijgt elke maand een specificatie van de factuur en hierop kun je terugvinden welke nummers je zelf hebt gebeld maar dat bevat geen overzicht van de nummers die jou hebben gebeld. 


Hoi @AH for life , ik heb niks meer van je vernomen maar hoop dat je iets hebt gehad aan de informatie uit mijn vorige bericht!


Hallo @AH for life en @JanZ_ in sommige modems, o.a. de V10(a) houden een log bij van de in- en uitgaande nummers, dus daar is ook wat terug te zien, behalve bij een reset, dan is alles weer weg.

 


Bedankt voor de toevoeging @JanD, goede tip. Ik had een beetje de aanname gedaan dat het om een mobiel nummer ging en deze optie over het hoofd gezien. 


Goedemiddag @AH for life , omdat ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik dit topic. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!


Sorry voor mijn late reactie. Maar dank jullie wel voor de hulp!