Skip to main content
Beantwoord

Wil zelf mobiel abonnement aanschaffen maar het internet staat op naam van mijn vader

• May 2, 2023
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Hoi, zodra ik een mobiel internet abonnement wil aanschaffen heb ik de keus om te kiezen of ik al internet van kpn gebruik. Nu gebruik ik dit wel alleen staat dit op de naam van mijn vader maar ik woon nog wel in hetzelfde huis. Is deze optie dan alsnog voor mij?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @R1nus, het gaat erom of het internet abonnement en de mobiele abonnementen op hetzelfde adres actief zijn. Als het adres hetzelfde is, maakt het niet uit dat de contractant afwijkt. Bij mij thuis heeft mijn vriendin ook de voordelen omdat we op hetzelfde adres woonachtig zijn en staat het internetabonnement op mijn naam. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Ja! Het geld voor het gehele huishouden. Gewoon aanvinken dus.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @R1nus, het gaat erom of het internet abonnement en de mobiele abonnementen op hetzelfde adres actief zijn. Als het adres hetzelfde is, maakt het niet uit dat de contractant afwijkt. Bij mij thuis heeft mijn vriendin ook de voordelen omdat we op hetzelfde adres woonachtig zijn en staat het internetabonnement op mijn naam.Â